  • Data: 2011-03-06 18:04:46
    Temat: Re: Zasilanie wzmacniacza antenowego z kabla sygnalowego?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-06 17:15, CheGitarra pisze:

    > Uklad bez sensu, tj ten moj uklad, czy to taka ogolna uwaga? :]

    Przecież dałem ci namiar na schemat z elportalu. Naprawdę jeszcze trzeba
    opisywać to słownie? Ten twój kondensator na zacisku zasilacza to już
    nic nie daje bo dławik jest dużo rezystancją dla wcz więc zasilacz
    zewrze sygnał wcz do zera.Kondensator powinien być w punkcie połączenia
    dławika z linią transmisyjną. Ale przecież jeden obraz wart jest tysiąca
    słów. Ponownie zalecam przyjrzenie się schematowi:
    http://www.elportal.pl/pdf/k15/16_03b.pdf

    > Z obu stron, czyli jeszcze jeden dlawik pomiedzy VCC a wyjsciem, tak?
    > Rozumiem, ze zasilanie jest ZA calym kablem dopiero ale nie wiem czy/
    > jak takie cos zrobic w MWO

    Co to MWO?

    MD