  • 1. Data: 2017-05-25 06:28:16
    Temat: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Audi B5 po wyłączeniu zapłonu w "zapalniczce" cały czas jest napięcie.
    Po podłączeniu się laptopem z komputerem w samochodzie też nie można
    zmienić opcji aby zasilanie było tylko podczas włączonego zapłonu.
    Proszę o wskazówkę w jaki najprostszy/najszybszy sposób można zmienić
    zasilanie w zapalniczce aby aktywowało się po zapłonie?

  • 2. Data: 2017-05-25 07:58:07
    Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 06:28, Radoslaw Szwed pisze:
> [...]
    > Proszę o wskazówkę w jaki najprostszy/najszybszy sposób można zmienić
    > zasilanie w zapalniczce aby aktywowało się po zapłonie?

    Udać się do elektryka.

  • 3. Data: 2017-05-25 08:55:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Proszę o wskazówkę w jaki najprostszy/najszybszy sposób można zmienić
    > zasilanie w zapalniczce aby aktywowało się po zapłonie?

    No i dobrze. W czym niby może przeszkadzać to że w gnieździe zapalniczki
    jest cały czas prąd? To koreańcom coś się pokićkało pod czuprynami że
    pasażerów z swoich autach jestem zmuszony zostawiać z kluczykiem w
    stacyjce, bo inaczej nie przypalą sobie papierosa czy nie posłuchają radia.

  • 4. Data: 2017-05-25 09:03:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 08:55, Trybun pisze:

    > No i dobrze. W czym niby może przeszkadzać to że w gnieździe zapalniczki
    > jest cały czas prąd?

    Jak ktoś ma kamerkę podłączoną pod zapalniczkę, to może przeszkadzać.

  • 5. Data: 2017-05-25 09:14:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > Proszę o wskazówkę w jaki najprostszy/najszybszy sposób można zmienić
    > zasilanie w zapalniczce aby aktywowało się po zapłonie?

    Zajrzeć może do instrukcji w rozdział "skrzynka bezpieczników".
    W którymś aucie miałem wybór między zasilaniem permanentnym i "po
    zapłonie". Wyboru dokonywało się przełożeniem zwory w skrzynce
    bezpieczników.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2017-05-25 11:07:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >No i dobrze. W czym niby może przeszkadzać to że w gnieździe
    >zapalniczki jest cały czas prąd? To koreańcom coś się pokićkało pod
    >czuprynami że

    Nie tylko koreancom, w oplu tez tak mam.

    >pasażerów z swoich autach jestem zmuszony zostawiać z kluczykiem w
    >stacyjce, bo inaczej nie przypalą sobie papierosa czy nie posłuchają
    >radia.

    Radio to osobny problem, tu wiecej samochodow ma rozne cuda.

    Co do zapalniczki ... poza rozladowaniem aku przez
    ladowarke/kamere/lodowke, to teraz jeszcze dochodzi ryzyko zaplonu
    telefonu czy innego urzadzenia.
    W samochodzie na sloneczku potrafi sie ~80C zrobic, a niektore modele
    potrafia sie zapalic i w 20 C :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-05-25 12:31:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-25 o 09:03, nadir pisze:
> [...]

    Na pewno cały czas? w większości aut po jakimś czasie następuje
    odłączenie zasilania. W mnie w Mondeo o ile pamiętam po ok 30 min.

    > Jak ktoś ma kamerkę podłączoną pod zapalniczkę, to może przeszkadzać.

    Mam cały czas wpiętą kamerę i nie mam z tym problemu.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-05-25 12:40:33
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Proszę o wskazówkę w jaki najprostszy/najszybszy sposób można zmienić
    > zasilanie w zapalniczce aby aktywowało się po zapłonie?

    Ja dokładałem przekaźnik sterowany "+ po stacyjce" i to chyba najlepsze
    rozwiązanie.

  • 9. Data: 2017-05-25 12:47:33
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    U mnie też tak jest w Oplu. Ok 30min jest prąd, potem trzeba włączyć zapłon. Radio
    też samo się wyłącza, tyle ze da sie je włączyć ponownie bez zapłonu.

  • 10. Data: 2017-05-25 12:48:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-25 o 12:31, Chris pisze:

    > Mam cały czas wpiętą kamerę i nie mam z tym problemu.

    Z czym nie masz problemu, z tym że kamera nagrywa cały czas i
    rozładowuje akumulator? No może Ci się to podobać, mnie to akurat nie
    pasuje.