-
71. Data: 2017-05-29 19:47:50
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 29-05-2017 o 19:38, Trybun pisze:
> W dniu 2017-05-28 o 13:04, Cavallino pisze:
>>
>>> Są różne sytuacje, nieraz trzeba coś zaraz na początku zamrozić,a do
>>> tego potrzeba przy aucie zostawić strażnika, dlaczego, ano bo kluczyk
>>> musi być w stacyjce. O co tak właściwie się kłócisz?
>>
>> O nazwanie idiotą kogoś kto nie spełnia Twoich i tylko Twoich
>> indywidualnych potrzeb, różnych od potrzeb ogółu.
>> Bez zważanie na to, że spełniając Twoją potrzebę zagroziłbym potrzebom
>> ogółu.
>> Zwłaszcza że przez krótkie przepięcie kabelków za góra stówkę u
>> elektryka możesz sobie sam swoją potrzebę spełnić.
>
>
> Jak najbardziej zasługują na takie miano. Sprzedawanie niepełnosprawnych
> aut powinno być karalne,
Niepełnosprawne to by było, gdyby działało tak, jak Ty chcesz.
I wadziłoby 99,99% użytkowników.
EOD, bo jak zwykle jesteś uparty jak osioł i nie jesteś w stanie
spojrzeć poza czubek własnego nosa i zrozumieć, że auta na indywidualne
zamówienie są droższe - a Ty takiego właśnie chcesz.
-
72. Data: 2017-05-29 21:36:01
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 29 May 2017 09:54:13 +0200, re napisał(a):
> Użytkownik "Cavallino"
>>> Prędzej Ci się wydoi aku niż rozmrozi zamrożona lodówka i zepsuje towar
>>> w niej.
>>> Duuuuużo szybciej.
>> No chyba że ma skode 102
>> Tam aku był wsadzony za tylnym siedzeniem i byłoi sporo wolnego miejsca
>> Za młodu jak skode własnie z kumplami kupiliśmy to wsadziliśmy tam aku o
>> gabarytach prawie jak skrzynka piwa;)
>
> Większy aku niewiele zmienia, bo to jeszcze trzeba naładować.
> Std alternator zazwyczaj nie da rady.
> ---
> Kolejny flejm ?
Moze nie az tak bardzo, zakladajac niesprzyjajacy stosunek czasu jazdy
do postoju.
J.
-
73. Data: 2017-05-30 09:31:53
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello jerzu,
Monday, May 29, 2017, 3:49:23 PM, you wrote:
>>Przetwornice mało sprawne? Bluźnisz...
> Gdzieś czytałem, że przetwornica 2000W po obciążeniu 50W ma sprawnośc
> na poziomie 50-60%. To dużo? Owszem, po obciążeniu jej większym
> odbiornikiem sprawność rośnie.
Sorry ale do obciążenia 50W nie należy używać przetwornicy 2000W bo
sensu to nie ma. Ale i tak dobra przetwornica ma nawet przy takim
obciążeniu sprawność na poziomie 80%
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
74. Data: 2017-05-31 01:06:04
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "J.F."
>>> Prędzej Ci się wydoi aku niż rozmrozi zamrożona lodówka i zepsuje towar
>>> w niej.
>>> Duuuuużo szybciej.
>> No chyba że ma skode 102
>> Tam aku był wsadzony za tylnym siedzeniem i byłoi sporo wolnego miejsca
>> Za młodu jak skode własnie z kumplami kupiliśmy to wsadziliśmy tam aku o
>> gabarytach prawie jak skrzynka piwa;)
>
> Większy aku niewiele zmienia, bo to jeszcze trzeba naładować.
> Std alternator zazwyczaj nie da rady.
> ---
> Kolejny flejm ?
Moze nie az tak bardzo, zakladajac niesprzyjajacy stosunek czasu jazdy
do postoju.
---
I co, jak alternator będzie niestandardowy to naładuje ?
-
75. Data: 2017-06-01 11:37:03
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ogktt6$1df$...@m...internetia.pl...
Użytkownik "J.F."
>>> No chyba że ma skode 102
>>> Tam aku był wsadzony za tylnym siedzeniem i byłoi sporo wolnego
>>> miejsca
>>> Za młodu jak skode własnie z kumplami kupiliśmy to wsadziliśmy tam
>>> aku o
>>> gabarytach prawie jak skrzynka piwa;)
>
>> Większy aku niewiele zmienia, bo to jeszcze trzeba naładować.
>> Std alternator zazwyczaj nie da rady.
> ---
>> Kolejny flejm ?
>Moze nie az tak bardzo, zakladajac niesprzyjajacy stosunek czasu
>jazdy
>do postoju.
>---
>I co, jak alternator będzie niestandardowy to naładuje ?
Standardowy alternator ma ograniczona wydajnosc pradowa (choc czasem
np 200A) i osiagalna tylko na wysokich obrotach.
No i moze nie wydolic, jak ktos bedzie dodatkowo ciagnal np 120Ah/dobe
..
J.
-
76. Data: 2017-06-07 12:09:17
Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-05-29 o 19:47, Cavallino pisze:
> W dniu 29-05-2017 o 19:38, Trybun pisze:
>> W dniu 2017-05-28 o 13:04, Cavallino pisze:
>>>
>>>> Są różne sytuacje, nieraz trzeba coś zaraz na początku zamrozić,a
>>>> do tego potrzeba przy aucie zostawić strażnika, dlaczego, ano bo
>>>> kluczyk musi być w stacyjce. O co tak właściwie się kłócisz?
>>>
>>> O nazwanie idiotą kogoś kto nie spełnia Twoich i tylko Twoich
>>> indywidualnych potrzeb, różnych od potrzeb ogółu.
>>> Bez zważanie na to, że spełniając Twoją potrzebę zagroziłbym
>>> potrzebom ogółu.
>>> Zwłaszcza że przez krótkie przepięcie kabelków za góra stówkę u
>>> elektryka możesz sobie sam swoją potrzebę spełnić.
>>
>>
>> Jak najbardziej zasługują na takie miano. Sprzedawanie
>> niepełnosprawnych aut powinno być karalne,
>
>
> Niepełnosprawne to by było, gdyby działało tak, jak Ty chcesz.
> I wadziłoby 99,99% użytkowników.
>
> EOD, bo jak zwykle jesteś uparty jak osioł i nie jesteś w stanie
> spojrzeć poza czubek własnego nosa i zrozumieć, że auta na
> indywidualne zamówienie są droższe - a Ty takiego właśnie chcesz.
Zdaje się zupełnie nie rozumiesz znaczenia 'funkcjonalność". Stawianie
sztucznych przeszkód na drodze do tej funkcjonalności czyni dany produkt
niepełnowartościowym. Tylko kompletny bezmózgowiec może w swoich
spekulacjach stawiać za zaletę to że światło w schowku czy grające radio
ma być uwarunkowane obecnością kluczyka w stacyjce.