  • 71. Data: 2017-05-29 19:47:50
    Temat: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-05-2017 o 19:38, Trybun pisze:

    > Jak najbardziej zasługują na takie miano. Sprzedawanie niepełnosprawnych
    > aut powinno być karalne,

    Niepełnosprawne to by było, gdyby działało tak, jak Ty chcesz.
    I wadziłoby 99,99% użytkowników.

    EOD, bo jak zwykle jesteś uparty jak osioł i nie jesteś w stanie
    spojrzeć poza czubek własnego nosa i zrozumieć, że auta na indywidualne
    zamówienie są droższe - a Ty takiego właśnie chcesz.

  • 72. Data: 2017-05-29 21:36:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 09:54:13 +0200, re napisał(a):
    > Użytkownik "Cavallino"
    >
    > Większy aku niewiele zmienia, bo to jeszcze trzeba naładować.
    > Std alternator zazwyczaj nie da rady.
    > ---
    > Kolejny flejm ?

    Moze nie az tak bardzo, zakladajac niesprzyjajacy stosunek czasu jazdy
    do postoju.

    J.

  • 73. Data: 2017-05-30 09:31:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Monday, May 29, 2017, 3:49:23 PM, you wrote:

    > Gdzieś czytałem, że przetwornica 2000W po obciążeniu 50W ma sprawnośc
    > na poziomie 50-60%. To dużo? Owszem, po obciążeniu jej większym
    > odbiornikiem sprawność rośnie.

    Sorry ale do obciążenia 50W nie należy używać przetwornicy 2000W bo
    sensu to nie ma. Ale i tak dobra przetwornica ma nawet przy takim
    obciążeniu sprawność na poziomie 80%

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2017-05-31 01:06:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    > ---
    > Kolejny flejm ?

    Moze nie az tak bardzo, zakladajac niesprzyjajacy stosunek czasu jazdy
    I co, jak alternator będzie niestandardowy to naładuje ?

  • 75. Data: 2017-06-01 11:37:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."

> [...]

    >do postoju.
    >---
    >I co, jak alternator będzie niestandardowy to naładuje ?

    Standardowy alternator ma ograniczona wydajnosc pradowa (choc czasem
    np 200A) i osiagalna tylko na wysokich obrotach.

    No i moze nie wydolic, jak ktos bedzie dodatkowo ciagnal np 120Ah/dobe
    ..

    J.

  • 76. Data: 2017-06-07 12:09:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-29 o 19:47, Cavallino pisze:

> [...]
    > spojrzeć poza czubek własnego nosa i zrozumieć, że auta na
    > indywidualne zamówienie są droższe - a Ty takiego właśnie chcesz.

    Zdaje się zupełnie nie rozumiesz znaczenia 'funkcjonalność". Stawianie
    sztucznych przeszkód na drodze do tej funkcjonalności czyni dany produkt
    niepełnowartościowym. Tylko kompletny bezmózgowiec może w swoich
    spekulacjach stawiać za zaletę to że światło w schowku czy grające radio
    ma być uwarunkowane obecnością kluczyka w stacyjce.