  • 1. Data: 2013-02-09 14:31:02
    Temat: Zasilacz do led 70W.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Może znacie firmy co sprzedają zasilacze do ledów 70W? Coś w stylu LEDa:

    http://sklep.avt.pl/p/pl/494747/dioda+led+duzej+mocy
    +emiter+100w+bialy+neutralny.html

    Nie odsyłajcie mnie do GOGLE, bo psuje mi się monitor (może karta
    graficzna), konkretnie wzmacniacz wizji zielony i mam paskudny jasny
    cień za ciemnym elementem, aż oczy bolą coś przeczytać.

    Z góry dziękuję.
    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2013-02-09 21:06:22
    Temat: Re: Zasilacz do led 70W.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cezary,

    Saturday, February 9, 2013, 2:31:02 PM, you wrote:

    > Może znacie firmy co sprzedają zasilacze do ledów 70W? Coś w stylu LEDa:
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/494747/dioda+led+duzej+mocy
    +emiter+100w+bialy+neutralny.html

    Nie znamy. Takie rzeczy czasem łatwiej samemu skonstruować. Tylko
    musisz się określić, czy chcesz to tylko dla siebie i wtedy robisz
    tanio, bez PFC czy też chcesz to wpuścić na rynek i musisz użyć PFC.
    Wtedy się komplikuje.

    > Nie odsyłajcie mnie do GOGLE, bo psuje mi się monitor (może karta
    > graficzna), konkretnie wzmacniacz wizji zielony i mam paskudny jasny
    > cień za ciemnym elementem, aż oczy bolą coś przeczytać.

    Ale grupy dyskusyjne jesteś w stanie czytać? Dziwne to bardzo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-02-10 01:14:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Cezary Grądys wrote:
    > Może znacie firmy co sprzedają zasilacze do ledów 70W? Coś w stylu LEDa:
    >
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/494747/dioda+led+duzej+mocy
    +emiter+100w+bialy+neutralny.html

    Do takiej właśnie diodki kupiłem zasilacz na jebaju, z chin co prawda
    ale wyszło taniej niż struganie samemu i dioda jeszcze się nie przepaliła.

    [..]
    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2013-02-10 19:10:52
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 10.02.2013 01:14, AlexY pisze:

    +emiter+100w+bialy+neutralny.html

    > Do takiej właśnie diodki kupiłem zasilacz na jebaju, z chin co prawda
    > ale wyszło taniej niż struganie samemu i dioda jeszcze się nie przepaliła.
    >
    > [..]

    Dzięki poszukam. Ale czy są tej mocy? Bo podobno bez problemu są do 50
    W, a o większe ciężko, stąd moje pytanie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2013-02-10 19:17:18
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

> [...]
    > musisz się określić, czy chcesz to tylko dla siebie i wtedy robisz
    > tanio, bez PFC czy też chcesz to wpuścić na rynek i musisz użyć PFC.

    Jedna sztuka potrzebna. Nie chce mi się bawić w zasilacze impulsowe, nie
    mam zresztą oscyloskopu. A może dało by radę połączyć 2 zasilacze po 1 A
    równolegle? Bo mniejsze podobno są.

    > Ale grupy dyskusyjne jesteś w stanie czytać? Dziwne to bardzo.

    Obraz nie wyraźny czytać się da, ale szukac i przeglądac oferty trochę
    trudno. Zresztą człowiek który mnie o to prosił zrobił rozeznanie i
    twierdzi, że są zasilacze do 50W, a większych nie znalazł. Dokładniej
    poszukam w robocie, ale to dopiero we wtorek.

    A przy okazji, ktoś wie gdzie można znaleźć serwisówkę do Philips
    brilance 107 ?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 6. Data: 2013-02-10 20:19:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cezary,

    Sunday, February 10, 2013, 7:17:18 PM, you wrote:

    > Jedna sztuka potrzebna. Nie chce mi się bawić w zasilacze impulsowe, nie
    > mam zresztą oscyloskopu.

    No to musisz jednak użyć wyszukiwarki. Sam zasilacza nie zrobisz a
    zamówienie jednej sztuki będzie kosztowało znacznie drożej niż nowy
    monitor.

    > A może dało by radę połączyć 2 zasilacze po 1 A
    > równolegle? Bo mniejsze podobno są.

    Wątpię w poprawnośc pracy zasilaczy niedostosowanych do pracy
    równoległej.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-02-11 00:53:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Cezary Grądys wrote:
    [..]
    > Dzięki poszukam. Ale czy są tej mocy? Bo podobno bez problemu są do 50
    > W, a o większe ciężko, stąd moje pytanie.

    Ja do 100W dostałem, ten konkretny ma moc na sztywno, ale regulowane
    widzę że są.

  • 8. Data: 2013-02-11 08:07:48
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.02.2013 00:53, AlexY pisze:

    > Ja do 100W dostałem, ten konkretny ma moc na sztywno, ale regulowane
    > widzę że są.

    Dzięki serdeczne, jeśli są to sobie znajdę.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl