  • Data: 2016-03-07 20:34:03
    Temat: Re: Zasilacz USB 5V z lidla
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tomek napisał:

> [...]
    d=55364

    > Lidl sprzedaje dobre sprzety. Jak tyle napisli to tyle ma.

    Różnie z tym bywa. Widziałem, w takim sklepie niedaleko, jakiś czas temu,
    odbiornik radiowy. Na opakowaniu miał białą nalepkę, a na niej napisane było
    że to odbiornik cyfrowy i że ma wyświetlacz LC. :-D
    To nie był odbiornik cyfrowy i nie miał wyświetlacza LC.
    Czy może ktoś wie co to jest takiego ten lidlowy odbiornik cyfrowy oraz co
    to jest wyświetlacz LC?
    Kiedyś w Irlandii w takim malutkim lidlu leżał sobie, zdaje się, że gdzieś
    koło ziemniaków, turystyczny zestaw sat. Czasza, odbiornik i takie tam. Ten
    tuner sat. faktycznie był cyfrowy.

    Czy to jakiś marketing szeptany albo szemrany?