  • 21. Data: 2011-03-04 16:49:28
    Temat: Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "pw"
    [ciach]

    > niestety zaden z modeli o mocy 200-250 nie jest dostepny do kupienia

    To nie mozna bylo po prostu napisac:
    Czy ktos wie czy mozna gdzies kupic jakis zasilacz z tej
    listy:
    DELTA DPS-235W ATX12V 235
    DELTA DPS-255EB A ATX12V 255
    DELTA DPS-300W ATX12V 300
    in win IP-S250DQ3-2 ATX12V 250
    itd.?

    Nie bylo by tej niepotrzebnej dyskusji.
    AM

  • 22. Data: 2011-03-04 16:54:01
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 05:49 PM, Hades wrote:
    > [ciach]

    > To nie mozna bylo po prostu napisac:
    > Czy ktos wie czy mozna gdzies kupic jakis zasilacz z tej
> [...]

    pierwsza sprawa ze z tej listy sa "nie do kupienia"
    druga sprawa liczylem ze ktos zna inny model dostepny do kupienia

  • 23. Data: 2011-03-04 16:55:02
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-03-2011 o 17:05 Hades napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

    > Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes to
    > jeszcze taki zielony kruk.

    Całkowicie poważnie. Koniecznie podaj model, bo jest to bardzo
    interesujące. Mam również nadzieję, że widzisz różnicę między
    takim standardem jaki podałeś, czyli ATX a mATX, SFX, FLEX,
    TFX i innymi?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 24. Data: 2011-03-04 17:00:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    interesujące. Mam również nadzieję, że widzisz różnicę między
    takim standardem jaki podałeś, czyli ATX a mATX, SFX, FLEX,

    Nie bardzo wiem co masz zamiar udawadniac. Pytanie bylo o
    zasilacz ATX a nie o zaden z tych typow jakie podales. Chcesz
    tu pokazac ze masz tajemna wiedze na temat komputerow czy co?
    AM

  • 25. Data: 2011-03-04 17:00:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hades,

    Friday, March 4, 2011, 5:17:35 PM, you wrote:

    > Taki zasilacz bedzie bardzo tani. Moze byc?

    Powiedziałbym, że raczej bardzo drogi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-03-04 17:04:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Friday, March 4, 2011, 5:38:49 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    tml
    r-roxo-wawa-i1487595282.html
    > watpie zeby mialy sprawnosc powyzej 80%, jasli mnie pamiec nie myli to
    > maja gdzies okolo 60%

    Nawet tak nie żartuj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-03-04 17:06:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Friday, March 4, 2011, 5:45:22 PM, you wrote:

    > nie dawno wyszly plyty ATX z podstawka AM3 (chipset 770g i 880g) ktore
    > zuzywaja w granicach 10W w idle, dodajac do tego zasilacz 300W o niskiej
    > sprawnosci w idle wychodzi powyzej 30W, uwazam ze zastosowanie zasilacza
    > 200W i dodatkowo o wysokiej sprawnosci mogloby znaczoca obnizyc
    > pobierana moc

    Bez sensu. Daj zasilacz adekwatny do potrzebnej mocy. Poza tym - nie mam
    pojęcia, jak trzebaby spieprzyć konstrukcję zasilacza, żeby sprawność aż
    tak spadła.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-03-04 17:07:15
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "pw"

    > pierwsza sprawa ze z tej listy sa "nie do kupienia"
    > druga sprawa liczylem ze ktos zna inny model dostepny do kupienia

    W zyciu nauczylem sie ze jesli bedziemy starali wyslawiac sie zrozumiale
    to zdecydowanie szybciej uda nam sie z innymi porozumiec. Tak wiec
    zamiast pisac:
    "Poszukuje zasilacza ATX"
    a potem na odpowiedz "Mam na sprzedaz Chiefteca 420 watt"
    odpisywac:
    "Ja szukam zasilacza najwyzej 200 watt"
    powinienes napisac:
    "Poszukuje ktoregos zasialcza z listy:
    DELTA DPS-235W ATX12V 235
    DELTA DPS-255EB A ATX12V 255
    itd. lub innego o sprawnosci minimum 80%"
    i byla by jasnosc.
    AM

  • 29. Data: 2011-03-04 17:17:18
    Od: alex <o...@w...pl>

    > niestety zaden z modeli o mocy 200-250 nie jest dostepny do kupienia

    poszukaj:
    FSP 250-60HEN

    to zasilacz dla della, sprawność 80+

  • 30. Data: 2011-03-04 17:26:34
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-03-2011 o 18:00 Hades napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

    > Nie bardzo wiem co masz zamiar udawadniac. Pytanie bylo o
    > zasilacz ATX a nie o zaden z tych typow jakie podales. Chcesz
    > tu pokazac ze masz tajemna wiedze na temat komputerow czy co?

    Zaraz, zaraz. Co ja tutaj udowadniam? Poprosiłem o podanie
    modeli tych dwu sztuk zasilaczy ATX 200W o sprawności >80%.
    Po prostu nie znam takich, a to nie znaczy, że nie istnieją.
    Chciałbym więc poznać. Czy to jakaś tajemna wiedza?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail