  • 1. Data: 2016-12-21 09:41:05
    Temat: Zasilacz ATX
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Kiedyś po prostu się go kupowało. Obecnie, w dobie powszechnej tandety,
    wolę jednak podpytać: co kupić? Założenia są następujące:
    - przyzwoita konstrukcja i komponenty, które sprawią, że po 2 latach nie
    wybuchnie, paląc przy okazji resztę podzespołów PC'ta
    - moc około 400-500W
    - długie przewody, chętnie odpinane
    - cena w granicach 200zł
    Coś zaproponujecie?

    Maciek

  • 2. Data: 2016-12-21 15:11:38
    Temat: Re: Zasilacz ATX
    Od: Mateusz Rzyski <m...@z...pl>

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 09:41:05 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > - przyzwoita konstrukcja i komponenty, które sprawią, że po 2 latach nie
    > wybuchnie, paląc przy okazji resztę podzespołów PC'ta

    Hej, przejrzałem troszeczkę listę zasilaczy i pojawia się pierwsze pytanie:
    Czy masz zamiar rozbudowywać jeszcze swój komputer? 500W np. przy graniu może nie
    wystarczyć. Karty graficzne mogą same w sobie brać ponad 150W, nie wspominając o
    innych urządzeniach. Jednak spośród tych które pasują do Twojego opisu, są
    następujące:
    1. https://www.morele.net/zasilacz-silentiumpc-vero-l1-
    600w-spc132-773130/
    2. https://www.morele.net/zasilacz-be-quiet-system-powe
    r-8-500w-80-plus-bn241-773215/
    3. https://www.morele.net/zasilacz-antec-vp-500-500w-63
    2748/
    4. https://www.morele.net/zasilacz-silentiumpc-vero-l1-
    500w-80plus-vl1-500-622218/

    Osobiście wybrałbym pierwszy, ponieważ ma ciut większą moc co pozwoli Ci na
    rozbudowanie komputera bez potrzeby wymiany zasilacza. Oprócz tego ma dużo przewodów
    zasilających. Co do zasilaczy modularnych... W tym zakresie cenowym raczej takowe nie
    występują

  • 3. Data: 2016-12-21 19:40:32
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wymieniając be quite pokazujesz jaki jesteś powski ekspert...

  • 4. Data: 2016-12-21 19:41:35
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a nie przepraszam, moja wina

  • 5. Data: 2016-12-23 01:19:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 15:11, Mateusz Rzyski pisze:
> [...]
    innych urządzeniach. Jednak spośród tych które pasują do Twojego opisu, są
    Nie mam jakiejś wypasionej karty graficznej, więc 500W starczy w
    zupełności. Komputer służy do normalnej eksploatacji biurowo-netowej,
    choć kilka bardziej wymagających aplikacji też się zdarza. Gry w
    znaczącej mniejszości.

> [...]
    zasilających. Co do zasilaczy modularnych... W tym zakresie cenowym raczej takowe nie
    Dzięki. Wcześniej już widziałem te modele i brałem pod uwagę też
    SilentiumPC, choć aktualnie używam od dobrych paru lat Chieftecka -
    poprzeglądam specyfikacje i pewnie coś wybiorę.

    Maciek