  • 21. Data: 2017-01-03 18:34:21
    Temat: Re: Zasilacz 12V
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 18:26, Irokez pisze:
    > Pierwsze słyszę aby zasilacz Livebox miał niestabilizowane na wyjściu.
    http://pokazywarka.pl/jfz6z2/#zdjecie16927454
    Ja ten znak obok 12V czytam jako stałe niestabilizowane. Może się mylę.
    Pewnie zaraz się dowiem. :-)
    Taki miałem zasilacz, taki kupię.

    Robert

  • 22. Data: 2017-01-03 19:08:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >http://pokazywarka.pl/jfz6z2/#zdjecie16927454
    >Ja ten znak obok 12V czytam jako stałe niestabilizowane. Może się
    >mylę.
    >Pewnie zaraz się dowiem. :-)

    A ciezkie to ?
    Bo niezaleznie od znaku - teraz to juz prawie wszyscy daja impulsowe,
    a tam stabilizacja jest.

    J.

  • 23. Data: 2017-01-03 19:08:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > http://pokazywarka.pl/jfz6z2/#zdjecie16927454
    > Ja ten znak obok 12V czytam jako stałe niestabilizowane. Może się mylę.
    > Pewnie zaraz się dowiem. :-)
    > Taki miałem zasilacz, taki kupię.

    Stałe stabilizowane 12V 1,5A
    Cokolwiek podłączysz o napięciu 12V i prądzie min. 1,5A powinno działać.
    Jak brumi to jak pisałem... nie spadła przypadkiem słuchawka tego
    telefonu, nie uderzyła w coś?

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2017-01-03 19:11:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 19:08, Irokez pisze:

    > Stałe stabilizowane 12V 1,5A
    > Cokolwiek podłączysz o napięciu 12V i prądzie min. 1,5A powinno działać.
    > Jak brumi to jak pisałem... nie spadła przypadkiem słuchawka tego
    > telefonu, nie uderzyła w coś?

    Na akumulatorze samochodowym jak pisałem cisza.

    Robert

  • 25. Data: 2017-01-03 19:16:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 19:08, J.F. pisze:
> [...]
    a.pl...

    > A ciezkie to ?
    > Bo niezaleznie od znaku - teraz to juz prawie wszyscy daja impulsowe, a

    Napisz, jak chciałbyś tam zmieścić transformator minimum 20VA o
    gabarytach 45x50x60mm plus stabilizatory.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2017-01-03 19:18:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Na akumulatorze samochodowym jak pisałem cisza.

    no właśnie...

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2017-01-03 19:32:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 19:18, Irokez pisze:

    > no właśnie...

    Uszkodzony telefon nie będzie brumił na aku?
    Co do telefonu to nie sprawdzę (dziś), jest nierozbieralny. Ale fakt
    potrzaskany dokładnie. :-)
    Jak kupię nowy to rozłupię.
    I przy okazji... są telefony bezprzewodowe, które będą działać w 100% w
    domu przez dwie kondygnacje? Czyli musi przejść przez dwa stropy.
    To ten sam problem o którym pytałem na pl.comp.pecet/sieci tylko tam
    WiFi nie przechodzi.

    Robert

  • 28. Data: 2017-01-03 19:45:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > domu przez dwie kondygnacje? Czyli musi przejść przez dwa stropy.
    > To ten sam problem o którym pytałem na pl.comp.pecet/sieci tylko tam

    Stary dobry Panasonic którego chyba jeszcze mam w piwnicy problemów z
    zasięgiem mi nie robił. Ale to była konkretnej wielkości słuchawka :)

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2017-01-03 19:52:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 19:45, Irokez pisze:

    > Stary dobry Panasonic którego chyba jeszcze mam w piwnicy problemów z
    > zasięgiem mi nie robił. Ale to była konkretnej wielkości słuchawka :)

    Komórka działa, to może coś w tej technologii jest do domu?

    Robert

  • 30. Data: 2017-01-03 20:35:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Komórka działa, to może coś w tej technologii jest do domu?

    GSM pracuje z innymi mocami w stosunku do "zwykłych" telefonów
    bezprzewodowych.

    Ale możesz w tym zakresie mocy użyć radiotelefonów VHF/UHF np. Motorili.
    przy 4W mocy spokojnie pogadasz, tylko nie wiem jak z drugiej strony
    spiąć ze zwykłym aparatem ;)

    --
    Irokez