  • Data: 2020-02-27 22:16:48
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > ja to bym się może nawet i skusił, bo jakoś mam z nim słabą więź ( co
    > innego z drugim kotem, który jest równie przepiękny, ale też i mądry i
    > inteligentny, wrażliwy, uczuciowy, choć też psychopatyczny i
    > pierdolnięty ale jednak także empatyczny i przywiązany...).

    O widzisz, a może kot to wyczuwa i to to go stresuje? Ale coś w tym jest,
    miałem w życiu więzi z różnymi kotami (nie mogę powiedzieć, że "miałem
    kota", bo to były dokarmiane koty bezdomne) i niektóre są takie, że od
    razu ta więź jest a niektóre... niektóre po prostu się karmi, są bo są.

    > Niestety - żona go uwielbia. Ona uwielbia wszystko żywe.

    Kup jej węża. Poważnie mówię. Wąż nie ma humorów. Kot może chcieć przyjść,
    ale może nie chcieć, a wąż... weźmiesz, to będzie po tobie pełzał,
    odłożysz, to będzie pełzał w pudełku. I mało je. I nie miauczy. I można
    użyć jako sznura. Same zalety.

    > Może i dobrze, bo też nie jestem ładny.

    Ale może masz inne zalety :)