  • Data: 2020-02-28 01:38:12
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako sundayman <s...@p...onet.pl>
    w artykule <news:r38pqu$3oebs$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

    > No jak wyżej pisałem. Po prostu na bezczela wali kupę ( bogu dzięki
    > takie w miarę suchawe bobki ) na podłodze, nawet nie tuż obok tych
    > kuwet, tylko pół metra dalej.

    Suche bobki to diagnoza. Musisz kotu zmienić dietę. Wiecej paszy
    treściwej.

    > No zabić drania to mało.

    Jeśli tak piszesz o sobie, to niewątpliwie masz rację.

    > Właściwie, to wystarczyłoby przestać pilnować, żeby nie spierdzielił
    > z domu - bo on ma duże ciśnienie ucieczkowe.

    Ma ciśnienie na dupę. Dosłownie.

    > Jak tylko się otworzy drzwi na taras to pcha tą swoją śliczną mordę.
    > Ze 3 razy musiałem go ganiać po działce.

    Dlaczego mu przeszkadzasz? Kot czuje, że ma zatwardzenie, więc chce się
    nażreć trawy czy innego zielska na rozwolnienie. Jak go mocno przyprze,
    nie pogardzi nawet kolczastym kaktusem.

    > ale to najgłupszy egzemplarz jaki miałem :)
    > Albo - po prostu robi to celowo kutafon.

    Chyba znowu piszesz o sobie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)