  • Data: 2020-02-28 10:55:14
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > W życiu nie widziałem go zestresowanego czy wystraszonego.
    > Można po nim jeździć odkurzaczem na przykład - nie ma problemu.

    Może dusi w sobie i potem tak reaguje :)

    > A drugi kot spieprza w podskokach na dźwięk wyciągania odkurzacza.
    > Dlaczego ? Nie wiadomo. Nikt mu nigdy nic nie zrobił. A chodzi
    > zestresowany ciągle i oko mu lata. Znaczy jej :)
    > Ale taka już była jak ją braliśmy. Inne kotki były towarzyskie i kontaktowe.

    Koty jak ludzie, mają różną naturę, plus doświadczenia (niekoniecznie u
    was)...

    > No i tak się stało. Przez nią przestaliśmy na dłużej wyjeżdżać, bo jak
    > pierwszy raz ją zostawiliśmy na 2 tygodnie ( oczywiście rodzice
    > przychodzili, karmili itp ) - to jak wróciliśmy był psychiczny wrak
    > kota. W życiu nie miałem kota, który był tak związany z nami.
    > Co nie zmienia faktu, że jest psychopatką wybitną.

    Trzeba było brać ze sobą :)

    > Co do kotów - nie ma szansy, żeby posiedzieć bez nich.

    Tak... to jest powód, dla którego zostaję przy bezdomnych. Bardzo cenię
    sobie swoją przestrzeń, męczyłbym się, jakby mi ją kot zaburzał wtedy,
    kiedy ja bym tego nie chciał.

    > Nie mogę sypialni zamknąć rano z kotami na zewnątrz, bo jest taki
    > dobijanie się do drzwi, jakby kurwa od tego ich życie zależało.

    I oczywiście jak otworzysz to wcale nie wchodzą? :)

    Grunt, to się dobrać ;)