  • Data: 2020-02-28 04:10:39
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Suche bobki to diagnoza. Musisz kotu zmienić dietę. Wiecej paszy
    > treściwej.

    Nie no, bez przesady. Aż takie suche nie są :)

    > Ma ciśnienie na dupę. Dosłownie.

    Nieee. On po prostu jest bardzo ciekawski i aktywny. I jak pisałem
    pozbawiony strachu całkowicie - to jest egzemplarz pt. "Kurwa, jestem
    taki piękny i zajebisty - wszyscy mnie kochają ! Co mi się może stać
    ??". Do głowy by mu nie przyszło, że tam coś mu się może przydarzyć.

    Drugie kocisko ma odwrotnie - toleruje tylko mnie i żonę. Poza tym ludzi
    nienawidzi. Drugiego kota też :)

    > nażreć trawy czy innego zielska na rozwolnienie. Jak go mocno przyprze,
    > nie pogardzi nawet kolczastym kaktusem.

    Nie ma żadnego zatwardzenia. Wszystko działa poprawnie.
    Zresztą one mają kupowaną trawkę - ale jakoś wielkiego zainteresowania
    nie ma. Co innego, jeśli dam żonie kwiaty - ooo, wtedy to jest bardzo
    ciekawe i koniecznie trzeba obgryźć. obślinić i wypieprzyć na podłogę wazon.

    > Chyba znowu piszesz o sobie.

    No co ci poradzę ?
    Ja jestem kociarz od urodzenia. Miałem kotów sporo.
    W dzieciństwie dachowce a potem kupowane z rodowodami zawsze.
    Perska kotka przeżyła mi u rodziców 19 lat. Świetne kocisko było. I
    mądre jak pies albo i lepiej. Od czasu od kiedy mieszkam w domu mamy też
    dwa psy, ale ja psiarzem nie bardzo jestem.

    Ramzes czyli ten brytyjczyk - no jest uroczy. Ale w porównaniu z Damaris
    ( kotka syjam nowego typu ) , którą mamy już 13 lat to naprawdę jest
    głupkowaty. On jest takim odpowiednikiem ładnej ale pustej blondynki :)

    Co do tego robienia poza kuwetą, to niestety ma tak od małego.
    Myślę, że został nieprawidłowo nauczony czy coś.

    On był kupiony właściwie dla moich rodziców po tym jak wspomniana kotka
    19-letnia zeszła ze świata. Ale nie mogli sobie dać z nim rady - właśnie
    z tego powodu, że notorycznie robił poza kuwetą. Wtedy to naprawdę
    notorycznie.

    Więc wziąłem go do siebie "na wychowanie" - i potem miał do nich wrócić.
    Ale już nie wrócił. Teraz na szczęście robi niezbyt często na podłogę -
    ale zdarza się.

    Próbowaliśmy różnych kuwet, różnych żwirków itp. Naczytałem się o tym, z
    weterynarzem rozmawialiśmy - no niestety jest jak jest.

    Tak, że nie musisz stawać w obronie kotów :)