  • 11. Data: 2009-07-19 09:11:20
    Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 18:16:19 +0200, J.F. wrote:
    [...]
    no i sam juz nie wiem - inny telefon [aczkolwiek byl wczesniej
    podejrzany], inne miejsce w srodku miasta, inna karta [tez tak tak]
    .. i nie mozna sie dodzwonic na *9602.

    Telefon wysyla kilka krotkich pakietow i "polaczenie nie moze byc
    nawiazane". A za chwile laczy bez problemow.

    J.

  • 12. Data: 2009-07-19 15:19:50
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    J.F. wrote:
    > Witam,
    >
    > ma ktos pomysl jak sprawdzic czy siec operatora jest przeciazona

    sprawdz w telefonie za pomoca np netmonitora, z jakiego nadajnika
    korzysta, podjedz do tego nadajnika, jesli dalej bedzie zrywalo, to albo
    przeciazenie albo telefon wadliwy, dlatego trzeba miec inny telefon :)
    natomiast jesli nie bedzie zrywalo to oczywiscie zasieg

  • 13. Data: 2009-07-22 21:09:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jul 2009 18:16:19 +0200, J.F. wrote:

    No i jeszcze jedna ciekawostka wyszla - jak sie z tego miejsca laczy z
    komorka hen daleko, to zazwyczaj jest zle. A z telefonem stacjonarnym
    - czesto calkiem dobrze. Niezaleznie od kierunku.

    Czym sie rozni polaczenie komorka-BTS-siec era-BTS-komorka od
    komorka-BTS-siec era-siec TP - telefon stacjonarny ?

    J.

  • 14. Data: 2009-07-23 16:48:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:rmue65tgqgiujsquhdk96d441jpl4ch11g@4ax.com, *J.F.* wrote:
> [...]
    >
    > Czym sie rozni polaczenie komorka-BTS-siec era-BTS-komorka od
    > komorka-BTS-siec era-siec TP - telefon stacjonarny ?

    Zalezy gdzie jest telefon docelowy. Moze tez ma kiepski zasieg.
    Bo jesli ma dobry zasieg to prawie niczym.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."