-
Data: 2009-07-18 14:40:07
Temat: Re: Zasieg czy przeciazenie
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]In news:kdi365p7pj722dmse74b71d99tq1mfsj61@4ax.com, *J.F.* wrote:
> On Sat, 18 Jul 2009 13:25:01 +0200, darnok wrote:
>> In news:gl9365d9r5iga3ocr4bolequu6lskhc7gf@4ax.com, *J.F.* wrote:
>>> On Sat, 18 Jul 2009 10:58:44 +0200, Baluu wrote:
>>>> Zadzwon 602900 i zglos do dzialu technicznego ze sa problemy.
>>> Zeby tam sie dalo pogadac z kims technicznym, kto by mial dostep do
>>> BTS i mogl powiedziec .. ale przeciez uslysze tylko "moge co
>>> najwyzej przyjac reklamacje" ..
>>
>> A myslisz ze osoba "z dostepem do BTSa" to co ci z nim zrobi ?
>> Skoro dotad nie widza problemu (znaczy zapewne BTS sam nie alarmuje
>> ze sie zepsul) to ewentualnie problem jest z pokryciem - zgloszenie
>> do planistow, albo problem jakosciowy do wylapania w statstykach.
>
> Ale statystyki trzeba chciec przejrzec..
I robi to zaawansowana obsluga klienta a nie dzial techniczny.
>> Osoba "z dostepem do BTSa" nie pomoze ci nic :)
>
> Zakladam ze tak skomplikowane urzadzenie ma w miare przyjazny
> interfejs serwisanta i mozna szybko powiedziec "pana sygnal jest
> silny, ale stopa bledow bardzo wysoka" ..
BTS to stosunkowo proste urzadzenie.
To teraz ci powiem ciekawostke... Silnosc sygnalu, stope bledow mierzy...
twoj telefon :)
I siec (BSC/MSC/RNC) na podstawie tych pomiarow glownie podejmuje wiekszosc
decyzji (handovery itp itd).
Poza tym jak juz wiele razy bylo maglowane... operator nie gwarantuje
zasiegu wszedzie.
I powtorze po raz kolejny. Zgloszenia poszczegolnych klientow na jakosc
zasiegu/sieci/polaczen rozwiazuje obsluga klienta a nie dzial techniczny. Na
cale szczescie :)
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.09 16:43 J.F.
- 19.07.09 09:11 J.F.
- 19.07.09 15:19 R.M.
- 22.07.09 21:09 J.F.
- 23.07.09 16:48 darnok
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?