  • Data: 2012-02-10 16:53:19
    Temat: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/2012 15:22, DoQ wrote:

    > Skup się chłopaku z Hajnówki. To jest film edukacyjny dla mas, a nie
    > uniwersytecki materiał szkoleniowy. Więc nie wyjeżdżaj mi tu z PRLami,
    > czy rajem na brytyjskiej wyspie.

    Skąd wiesz, że to film edukacyjny dla mas a nie fragment programu
    popularno-naukowego?

    W zeszłym tygodniu na BBC pokazano filmy m.in. o genetyce, zachowaniu
    pola magnetycznego w jądrze ziemi i możliwym odkryciu w CERN cząstek
    przemieszczających się szybciej niż światło. To, że ty gapisz się z
    piwem na mecz nie znaczy, że "teraz tego nie uczą".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net