  • Data: 2012-02-10 17:28:10
    Temat: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-02-2012 17:19, kamil pisze:

    > potrafisz normalnie odpowiedzieć, czy po prostu czopki ci po głowie
    > chodzą od rana?

    Słyszałeś to już kiedyś? Bo jakoś strasznie osobiście odbierasz.

    > A nic nie zrobię, bo mam to delikatnie mówiąc w dupie. Byłem po prostu
    > ciekaw, czy stoi za tym jakiś konkretny powód poza irracjonalną tęsknotą
    > za "kiedyś to".

    Tak tak.. ty zawsze znajdziesz sobie swój debilny podtekst "kiedyś to"
    (najlepiej za PRLu) albo "u mnie na wyspach to jest zajebiście". Ale to
    normalne u kogoś kto wyrwał się z zapadłej wioski i pojechał w świat -
    ciężko trzeźwo myśleć jak się człowiek zachłyśnie życiem, mam rację?

    --
    pozdr. Rzędzimir