  • Data: 2012-02-10 17:06:00
    Temat: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/02/2012 16:04, DoQ wrote:

    > Zaaplikuj sobie czopeczek na wstrzymanie chłopaku, bo wylewu dostaniesz...

    Swoje fiksacje analne wylewaj u psychoanalityka i odpowiedz w końcu na
    zadane pytanie...

    > Ja do ciebie piję? Weź może jednak wytrzeźwiej, poczytaj jeszcze raz i
    > zastanów się nad sobą.

    Co jest złego w uczeniu z użyciem animacji komputerowych zamiast patyka
    i po co przeciętnemu robolowi z fabryki znajomość zasad działania
    dyferencjału?

    To dwa proste pytania, odpowiesz czy będziesz się dalej pieklił robiąc
    przy tym wycieczki osobiste z braku argumentów?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net