    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 2 Nov 2013 07:44:47 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 15:18:58 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Tak zupełnie poważnie? Uważam to wszystko za kretyństwo i przejaw całkowitego
    >
    > oderwania od rzeczywistości. Regulacje dotyczące sprawności źródeł światła
    >
    > nie mają sensu. Człowiek robi sobie oświetlenie takie, by miał tak jasno,
    >
    > jak mu potrzeba. A to zależy od koloru i sposobu pomalowania ścian, mebli
    >
    > i innych powierzchni odbijających, rodzaju abażurów czy żyrandoli (a te
    >
    > ludzie kupują takie, jak im się podobają, a nie takie, co oświetlają
    >
    > najjaśniej). Źródło światła i jego sprawność jest tylko jednym z czynników
    >
    > i wcale nie najważniejszym.

> [...]

    najpierw przeczytaj i zrozum co tam napisali. A potem pisz co Ci się nie podoba. Jak
    nie jesteś w stanie ogarnąć od razu całego tekstu to analizuj po paragrafie. czegoś
    nie będziesz rozumiał to pytaj. Nie jest wstydem czegoś nie wiedzieć albo nie
    rozumieć. Wstydem jest nie przyznać się do tego.