  • Data: 2013-11-02 18:38:54
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > No powiedzmy ze wystepek to ponizej 80%, a przestepstwo ponizej 50%.
    > Ale ze swiatlem tak sie nie da.

    No właśnie, nie da się.

    > A co bys powiedzial jakby zona spuszczala 4900 litrow wody przed
    > kapiela, bo uwaza ze kapiel powinna byc w czystej wodzie, a nie
    > tej co nie wiadomo jak dlugo w rurach stala ? :-)

    Wodę mamy ze studni, co jest dwa metry od łazienki. Głęboka wprawdzie
    na 40 metrów, ale długo w takiej rurze woda nie postoi. Zgrubnie licząc,
    prąd do wypompowania tej ilości wody kosztuje mnnie jakieś 50 groszy.
    Zresztą w lecie i tak często wciąż bez przerwy leje się coś w ogródku.
    Więc -- niech sobie leje. Na zdrowie.

    > No, jeszcze sie mozna skupic na bezposrednim oswietleniu, a nie
    > odbitym.

    Obowiązkowe czołówki. Niech każdy świeci tylko tam, gdzie patrzy.

    > Ale zazwyczaj swieci. Chyba ze to jakiej chinskie lumeny.

    Ale nie świeci *jak* żarówka. W widmie nie ma choćby podczewieni.
    Takie świcenie, to jak kawa bezkofeinowa albo wódka bezalkoholowa.

    > Popieram, ale ... zaraz sie okaze ze psuja sie glownie programatory,
    > a one przypadkiem sa najdrozsze.

    To ile będą kosztowały? Chyba jednak dużo mniej niż cała pralka (teraz
    chcą za nie prawie tyle samo). A jeśli będzie inaczej, to się zabiorę
    za produkcje programatorów (przecież to są grosze) i otworzę montownię
    pralek. Resztę części kupię za bezcen.

    > Albo ze zawodzi drobna uszczelka za 5 zl, tylko ze trzeba zdemontowac
    > cala pralke aby ja wymienic. I miec prase do lozysk :-)

    Albo po prostu mieć prasę. I obsmarować w niej takiego producenta.

    Jarek

    --
    Korzystasz już nie dla mnie ze stacji pomp
    Lecz choć ból w otchłań pcha mnie ty kąp się kąp