  • Data: 2013-11-02 18:16:26
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 18:08:06 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Stalowego.
    >

    > Też mi się nie podoba nabijanie ludzi w butelkę z tą mocą, ale takie
    >
    > rzeczy powinien regulować rynek i rzetelna edukacja.
    >
    > Tylko kto ma edukować? Nawet jak zrobisz kanał na YT to się do ciebie
    >
    > dobiorą. (np. "Reduktor szumu")
    >

    > --
    >
    > Mirek.

    Edukacja nie istnieje. Uczą w szkołach czytać i liczyć do stu. To musi wystarczyć
    współczesnemu obywatelowi do życia. ma umieć policzyć ile trzy piwa kosztują. .Piwa
    są głównym składnikiem systemu wyprodukowania obywatela debila. Po ilości debilnych
    wpisów na grupach śmiem twierdzić ze metoda produkcji bezmyślnych alkoholików udała
    się naszym rządom jak nic innego.