  • Data: 2013-11-02 14:12:54
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9c5bd994-4666-4fcc-bf6f-77c91e0b615f@googlegrou
    ps.com...

    > Przeczytałem. Pewno jako jedyny. To bardzo dobre rozwiązanie. Jestem za.
    > Proponuję żeby ci wszyscy też przeczytali. Może zmienią zdanie. tak wiem.
    > Współczesny człowiek nie jest w stanie pojąć o co chodzi w tekście mającym
    > więcej niż 10 zdań. Dobrze że ja uczony czytania bylem ponad 40 lat temu i
    > jestem w stanie ogarnąć kilkanaście stron słowa pisanego. Może po
    > przeczytaniu głupio-mądrzy krytykanci, o ile będą w stanie ze względu na
    > ociężałość umysłową, napiszą co im się w przepisie o odkurzaczach nie
    > podoba.

    Nie czytałem. Rzuciłem tylko okiem do Załącznika I.
    Podoba mi się to, że na stronie producenta ma być informacja jak się można
    dobrać do silnika.
    Jak sobie wyobrażasz wymagane zwiększenie skuteczności odkurzania przy
    zmniejszeniu mocy do 900W, bo ja przede wszystkim poprzez zmniejszenie
    rozmiaru ssawki.
    Dwa razy węższa ssawka to dwa razy więcej machnięć aby pokryć tę samą
    powierzchnię.
    Jest jeszcze jeden sposób. Długa, karbowana rura chyba wnosi dość duże opory
    przepływu powietrza. Jak byłem mały to mieliśmy odkurzacz, który miał
    sztywną rurę i odkurzając cały odkurzacz trzymało się w ręce (może miał coś
    koło 900W). Można wrócić do takiego rozwiązania. Zaoszczędzimy energii
    kosztem wzrostu liczby pacjentów z bolącym kręgosłupem.
    Nie wykluczam, że po przeczytaniu ze zrozumieniem całości znalazłeś
    informacje z których wynika, że się mylę.
    Jeśli tak to daj znać.

    P.G.