  • Data: 2013-11-02 14:10:12
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com napisał:

> [...]
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    > Przeczytałem. Pewno jako jedyny. To bardzo dobre rozwiązanie. Jestem za.
    > Proponuję żeby ci wszyscy też przeczytali. Może zmienią zdanie. tak
    > wiem. Współczesny człowiek nie jest w stanie pojąć o co chodzi w tekście
    > mającym więcej niż 10 zdań. Dobrze że ja uczony czytania bylem ponad 40
    > lat temu i jestem w stanie ogarnąć kilkanaście stron słowa pisanego. Może
    > po przeczytaniu głupio-mądrzy krytykanci, o ile będą w stanie ze względu
    > na ociężałość umysłową, napiszą co im się w przepisie o odkurzaczach nie
    > podoba.

    Mnie się tam wszystko podoba, czyta się to dobrze. Szczególnie pod koniec.
    Tam mi się spodobał choćby "suw podwójny" i jego unijna definicja.

    "suw podwójny" oznacza jeden ruch głowicy czyszczącej do przodu i jeden
    do tyłu, wykonywane równolegle przy stałej prędkości przesuwu testowego
    oraz przy określonej długości suwu testowego;

    "Prędkość przesuwu testowego" też jest oczywiście akuratnio zdefiniowana.
    Ma się rozumieć, że "długości suwu testowego" również.

    Jarek

    --
    Tiepier tiebie, Natasza, ja budu prigłaszat',
    Słuszaj! igrajut cza-cza, pajdziom patańcowat'?