  • Data: 2013-11-02 14:33:17
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 14:10:12 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
> [...]
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

> [...]
    >
    > do tyłu, wykonywane równolegle przy stałej prędkości przesuwu testowego
    >
    > oraz przy określonej długości suwu testowego;
    >

    > "Prędkość przesuwu testowego" też jest oczywiście akuratnio zdefiniowana.
    >
    > Ma się rozumieć, że "długości suwu testowego" również.
    >

    > Jarek
    >

    > --
    >
    > Tiepier tiebie, Natasza, ja budu prigłaszat',
    >
    > Słuszaj! igrajut cza-cza, pajdziom patańcowat'?
    >
    > Nu, szto że ty, Nataszka! Nie zlijsia na mienia!
    >
    > Pajdziom! Dwa szaga ty, tri szaga ja, da? No, da...

    Jak urzędowo nakazali określoną żywotność rury to musieli zdefiniować w jakich
    warunkach ma być to badane. We wszystkich normach takie definicje zawsze były, są i
    będą. W normie na odkurzacz będzie zapis z czego mają być zrobione szczotki w silniku
    i z jaka siłą mają być dociskane do komutatora. To według Ciebie źle czy dobrze że
    takie zapisy były i są?