  • Data: 2012-10-29 11:28:25
    Temat: Re: Żarówki dające światło dzienne [CROSSPOST]
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem czy o te żarówki Ci chodzi, ale może tu:
    > http://cyfrowaciemnia.pl/zarowka-solux-4700k-35w-36-
    12v-black-back-natural-daylight.html

    Dziękuję, o te, tylko nie w tej wersji :) Tak, jak pisałem w poście, te 12V
    są w miarę dostępne, a z tymi 120V jest problem. Natomiast znalazłem w sieci
    przejściówkę z MR16 na gwint. Jeśli znajdę jeszcze transformator z 230V na
    12V, zakończony nie gniazdem na zapalniczkę samochodową, a gniazdkiem na
    zwykłą wtyczkę... Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? :) bo wolałbym nie
    kroić kabla od lampki.

    Pozdrawiam,
    Seoman