  • 1. Data: 2015-03-15 14:53:29
    Temat: Zarówki LED
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Uzywacie zarówek LED? W szczególnosci chodzi mi o swiatła przednie H4, H7?
    Swieca ok? Zywotnosc rzeczywiscie jest taka, ze mozna załozyc prawie
    dozywotnio?

  • 2. Data: 2015-03-15 14:56:55
    Temat: Re: Zarówki LED
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-15 o 14:53, Budzik pisze:
    > Uzywacie zarówek LED? W szczególnosci chodzi mi o swiatła przednie H4, H7?
    > Swieca ok? Zywotnosc rzeczywiscie jest taka, ze mozna załozyc prawie
    > dozywotnio?

    Rzuć linkiem do w pełni homologowanego (w zwykłym reflektorze
    przeznaczonym dla standardowej żarówki) zamiennika H4 lub H7. A potem
    sam sobie odpowiedz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2015-03-15 15:47:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak m...@o...pl ...

    > Rzuć linkiem do w pełni homologowanego (w zwykłym reflektorze
    > przeznaczonym dla standardowej żarówki) zamiennika H4 lub H7. A potem
    > sam sobie odpowiedz.

    I wszystko jasne :)
    Wpisałem kiedys H7 led w allegro i sporo wyskoczyło.
    A teraz spojrzałem dokładniej i widzę, ze to wszystko nie nadaje sie do
    jazdy w nocy.
    Dzieki za kopniaka :))))

  • 4. Data: 2015-03-15 17:41:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > Wpisałem kiedys H7 led w allegro i sporo wyskoczyło.
    > A teraz spojrzałem dokładniej i widzę, ze to wszystko nie nadaje

    I tak rzuć linkiem :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 5. Data: 2015-03-15 18:40:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-15 o 17:41, PiteR pisze:

    > I tak rzuć linkiem :)

    Na Allegro szkoda czasu ;)

    Już lepiej zasięgnąć informacji na www.swiatelka.pl -> Oświetlenie
    samochodowe

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2015-03-15 19:29:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adam pisze tak:

    > Na Allegro szkoda czasu ;)
    >
    > Już lepiej zasięgnąć informacji na www.swiatelka.pl -> Oświetlenie
    > samochodowe

    ja nie chce zasięgnąć informacji ja chcę poczytać rewelecje jak swego
    czasu "przewornica 230v - 110v 1500W" :)

  • 7. Data: 2015-03-15 22:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > I tak rzuć linkiem :)

    Linkiem do czego?

  • 8. Data: 2015-03-15 22:00:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    wiadomości news:XnsA45E9FB6A35FFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Wpisałem kiedys H7 led w allegro i sporo wyskoczyło.
    > A teraz spojrzałem dokładniej i widzę, ze to wszystko nie nadaje sie
> [...]

    Ja o wszelkiej maści LED-ach cały czas mówię, że świecą, ale nie
    oświetlają

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-03-15 23:24:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-15 o 22:00, Big Jack pisze:
> [...]
    ..

    > Ja o wszelkiej maści LED-ach cały czas mówię, że świecą, ale nie

    Niekoniecznie ;)

    Mam w autku latarkę z CREE. Nieduża, kilkanaście cm długości, może ze
    20mm średnicy. Ma bodaj ze 900lm. Sporo samochodów światłem drogowym
    (przy drugim zasłoniętym) świeci słabiej.
    Jutro mogę napisać, co to za model, jeśli Cię interesuje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2015-03-15 23:31:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 23:24:06 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > 20mm średnicy. Ma bodaj ze 900lm. Sporo samochodów światłem drogowym
    > (przy drugim zasłoniętym) świeci słabiej.

    Tylko pewnie ta latarka ma nieduży kąt w którym oświetla i inną
    charaktetystykę snopu światła.

    Bo są owszem światła dalekosiężne na takich LED-ach Cree, ale tam jest
    takich diód z kilkadziesiąt.