  • 1. Data: 2015-03-15 19:02:10
    Temat: Zawracanie
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Na jednym z forum zaistniała dzisiaj dyskusja: można zawracać przed
    wysepką czy trzeba objechać wysepkę?

    Skrzyżowanie tu:
    https://www.google.pl/maps/@52.149923,21.033126,3a,4
    9.5y,227.62h,84.47t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIMCkAc_slJ4-
    1lyQNp8MCg!2e0

    czy można zawrócić od razu (tuż za przejściem dla pieszych), czy należy
    zawracać za wysepką?

    Darek

  • 2. Data: 2015-03-15 19:05:36
    Temat: Re: Zawracanie
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > czy można zawrócić od razu (tuż za przejściem dla pieszych), czy należy
    > zawracać za wysepką?
    >
    > Darek

    Acha, większość opowiada się za zawracaniem za wysepką

    Darek

  • 3. Data: 2015-03-15 19:47:20
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-03-15 19:02, Darek wrote:
> [...]
    1lyQNp8MCg!2e0

    > czy można zawrócić od razu (tuż za przejściem dla pieszych), czy należy

    Te piekne zakreskowane przedluzenie trawnika wg mnie wskazuje, ze za.

    --
    mk4

  • 4. Data: 2015-03-15 20:01:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    9.5y,227.62h,84.47t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIMCkAc_slJ4-
    1lyQNp8MCg!2e0

    > Te piekne zakreskowane przedluzenie trawnika wg mnie wskazuje, ze za.

    Ale za którą ?:)

  • 5. Data: 2015-03-15 20:10:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-03-15 o 19:02, Darek pisze:
    > Na jednym z forum zaistniała dzisiaj dyskusja: można zawracać przed
    > wysepką czy trzeba objechać wysepkę?
    IMO można przed i można za. Oznakowanie jest niejednoznaczne: niby znak
    kierunek objazdu wysepki sugeruje coś tam, ale zawracając przed NIE
    objeżdża się wysepki.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-03-15 20:59:13
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    W dniu 2015-03-15 o 20:01, Czesław Wiśniak pisze:>>> czy można zawrócić
    od razu (tuż za przejściem dla pieszych), czy należy

    > Ale za którą ?:)

    Za zakreskowaniem. Jedziesz w pewnym sensie pod prąd pasa ruchu.

    Ha, a co powiecie o zawracaniu tutaj?
    https://www.google.com/maps/@52.216987,21.004394,3a,
    75y,60.91h,88.6t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOTnaJWxFOZ2yh2W
    _vertrQ!2e0
    Niby też by było 'pod prąd', ale nie ma możliwości jazdy za wysepką, i
    można domniemywać że przejechawszy jeden pas dojeżdża się do skrętu spod
    GUS (od Orlenu) i w niego skręca w lewo. Czy może jednak znak C-4 przed
    skrzyżowaniem to obala?

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2015-03-15 21:13:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > można domniemywać że przejechawszy jeden pas dojeżdża się do skrętu spod
    > GUS (od Orlenu) i w niego skręca w lewo. Czy może jednak znak C-4 przed

    Tam jest nakaz jazdy w lewo, nie mozna zawracac. A zreszta google mowi, ze
    nie mozna to nie mozna :D
    http://goo.gl/maps/qGr2u

  • 8. Data: 2015-03-15 21:22:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można domniemywać że przejechawszy jeden pas dojeżdża się do skrętu spod
    > GUS (od Orlenu) i w niego skręca w lewo. Czy może jednak znak C-4 przed

    Zawracanie jest niedopuszczone z uwagi na sygnalizator ze strzałką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-03-16 14:26:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    -1lyQNp8MCg!2e0
    >czy można zawrócić od razu (tuż za przejściem dla pieszych), czy

    Ja tam nie wiem, ale gwoli formalnosci zwracam uwage, ze znak zakazu
    wjazdu w jezdnie z lewej jest dopiero za skrzyzowaniem :-)
    Znak znaczy "nakaz jazdy z prawej strony znaku ... ale czy zawracajac
    ja w ogole kolo niego przejezdzam ?

    A tak swoja droga ... zamiejscowi chcacy skrecic w lewo tam sie nie
    myla ?

    J.

  • 10. Data: 2015-03-16 17:48:05
    Od: <3...@4...174805.invalid> (Tom N)

    yabba w

    > Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
    75y,60.91h,88.6t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOTnaJWxFOZ2yh2W
    _vertrQ!2e0

    > Zawracanie jest niedopuszczone z uwagi na sygnalizator ze strzałką.

    Na ale może on być wyłączony i...

    --
    'Tom N'