  • Data: 2016-11-01 23:46:37
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" nvam0o$s74$...@d...me

    > nie pół tysiąca a 55 tysięcy.
    > jak widać z czytaniem też masz problemy.

    Raczej z pisaniem, skoro wcześniej przeliczyłem na niemal ćwierć miliona plnów.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nvagk2$u7h$...@n...news.atman.pl

    > Bogaty jest Twój znajomy. IMO opłaciłoby się mu przyjechanie do
    > Polski. ;) Za niemal ćwierć miliona pln miałby doskonałą opiekę!!! ;)

    Skoro znam polskich lekarzy kiblujących na Zachodzie -- ogólnie muszą być
    bardzo słabo notowani polscy lekarze. W przeciwnym wypadku pracowaliby za
    kilka % tamtejszych wynagrodzeń z zadowoleniem, eliminując tamtejszych...

    Podanie takiej soli nie jest aż tak strasznie trudne i ryzykowne, więc
    biedniejsi Amerykanie chętnie by korzystali z usług Polaków...

    Pamiętam natomiast inne rachunki (rzekomo szokujące) za podobne usługi
    na Zachodzie. Nie było tam aż tak wysokich opłat. Słynne skin to skin
    za niespełna 40 dolarów...

    http://www.tvn24.pl/przytulenie-dziecka-doliczone-do
    -kosztow-porodu,681368,s.html

    "skóra do skóry" jest płatna, ponieważ na sali podczas tej czynności
    potrzebna jest dodatkowa osoba, która ma czuwać nad bezpieczeństwem dziecka

    Całkowity koszt porodu jest niższy kilkakrotnie od tych 55 tysięcy...

    Pamiętam też cenę nerki, które Ukraińcy itp. ludzie z byłego ZSRR
    sprzedawali za granicę -- 3 tysiące dolarów za nerkę...

    -=-

    Ale (aby było jasne) nie twierdzę, że Twój znajomy nie zapłacił 55 tysięcy...

    Natomiast zapytam Cię:

    - Twoim zdaniem po ewentualnym uwolnieniu lecznictwa polskiego -- ceny
    usług medycznych w Polsce poszłyby w górę czy w dół?

    Tak czy siak (NFZ itp. czy ,,prywatnie'') koszty ponoszą pacjenci. Różniąca
    jest taka, że przy płaceniu ręka w rękę, pacjent miałby więcej do powiedzenia
    a lekarzowi zależy na uleczeniu pacjenta, gdyż martwi nie płacą...

    Uwolnienie handlu spłaszczyło ;) ceny a netowy dostęp do chińskich sklepów
    w Polsce sprawił, iż 500+ ma znikomy wpływ na ceny w polskich sklepach...

    Niskimi cenami towarów rozkręcone zostaje sprzężenie zwrotne dodatnie...
    Towary tanie -- ludzie chętniej kupują, przez co czynią zapasy, których
    efektem jest okazyjne kupowanie, którego efektem jest i zmniejszanie
    cen, i zwiększanie ilości wolnego czasu, co skutkuje wydajniejszą
    pracą, czyli obniżaniem cen produkcji...

    Można by powiedzieć -- uwolnienie handlu jest receptą na sukces gospodarczy...

    IMO podobnie by było z uwolnieniem lecznictwa. :)