  • Data: 2016-11-01 17:41:32
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" nv882n$lli$...@d...me

    > mówisz, że w USA panuje pełen komunizm i kontrola państwa?

    Nie byłem w USA -- nie wiem, jak tam jest.
    [może masti myli mnie z kimś innym?]

    > Bo tam ceny za usługi medyczne są wielokrotnie wyższe niz u nas.

    - Czy zarobki w USA nie są wielokrotnie wyższe niż u nas?
    - Czy jakość usług medycznych w USA nie jest wyższe niż u nas?
    - Czy lekarze w USA lekceważą (uznają za bezwartościowe) wyniki
    badań wykonanych za pomocą: spirometru, rezonansu magnetycznego,
    rentgena, autorefraktometru? Czy uznają za bezwartościowe) wyniki
    testów z alergenami u chorego na astmę alergiczną?
    - Czy lekarze w USA samodzielnie (wbrew uznanym regulacjom prawnie
    panującym) decydują o tym, co jest lekiem, a co nie jest?
    - Czy lekarze w USA leczą astmę za pomocą antybiotyków?

    > Ostatnio kolega pokazał mi rachunek za zabieg.

    - Czy w USA nie ma płacenia lekarzom pieniędzmi
    wspólnymi -- podatkami itp. darowiznami?

    > Pół litra soli fizjologicznej 800USD :)
    > Usługa lekarska sumarycznie 55000$ za 1 dzień opieki.

    Bogaty jest Twój znajomy. IMO opłaciłoby się mu przyjechanie do
    Polski. ;) Za niemal ćwierć miliona pln miałby doskonałą opiekę!!! ;)

    BTW -- u nas od czasu do czasu ktoś podaje takie sole.
    TV pokazała człowieka, któremu podano (choć ów człek
    miał nadciśnienie) i wypuszczono ze szpitala niemal
    natychmiast... Człowiek zmarł w kilka godzin później...

    -=-

    Bądź rozsądny -- nie jest lekarzem ktoś, kto nie rozumie badań
    medycznych, kto nie rozumie zasady działania ,,wypisywanych''
    leków, kto wyniki badań medycznych uznaje za bezwartościowe...

    Kiedyś medycy upuszczali krew, leczyli rtęcią...

    Lekarz -- leczy. :)
    Aby leczyć -- musi mieć wiedzę, pokorę wobec tak zwanego życia, techniczne
    możliwości... Tych ostatnich nie brakuje w Polsce -- urządzenia są kupowane
    od ludzi obeznanych z medycyną.

    Nie życzę Ci źle, ale jeśli zachorujesz, przekonasz
    się o tym, że lekarzy w Polsce -- ,,jak na lekarstwo''. ;)
    Grypę wyleczysz sam, na anginę dostaniesz antybiotyk,
    skutki cukrzycy będziesz leczył naprawdę, o ile udźwigniesz
    to leczenie finansowo, bądź odetną Ci stopy...

    Szybko przekonasz się o tym, że w Polsce ludzi chorych zabija
    się, jeśli są biedni. Natomiast zdrowych -- klasyfikuje się jako
    chorych (udając przy okazji ich leczenie) bądź jako zdrowych...
    Zdrowych, lecz zakwalifikowanych jako chorych, przekwalifikowuje
    się co jakiś czas na zdrowych, nazywając proces ów -- leczeniem...
    W Polsce uczciwie leczy się bogatych. :) I bardzo bogatych. :)

    Niewiele zmieniają ,,darmowe leki dla seniorów''.
    Być może ludzie biedni i zupełnie starzy też są
    leczeni -- jako materiał ;) badawczy...

    Z raka i zawału -- leczy się w Polsce także zdrowych, gdyż za takie
    leczenie medycy w Polsce otrzymują zapłatę. Tak właśnie u mnie lekarz
    rodzinny wstępnie zdiagnozowała zawał serca -- choć serce mam nadzwyczajnie
    zdrowe. :) I tak u mego ojca pulmonolog, biegły sądowy, Anna Dziób, wstępnie
    zdiagnozowała raka oskrzeli...

    Póki jesteś zdrowy i młody -- ucz się od ludzi zaradnych, którzy nie chcą pracować,
    gdyż wiedzą, że nie stać ich będzie na leczenie. Oszczędzaj zdrowie, żyj na luzie,
    unikaj alkoholu i tytoniu... Soli i cukru -- także... Pamiętaj, że nadmiar masy
    ludzkiej ;) to mniej więcej: zawały serca, problemy z krążeniem, przeciążanie płuc,
    zwyrodnienia i uszkodzenia stawów -- i kolanowych, i biodrowych, i kręgosłupowych...

    Raczej nie licz tutaj na pomoc lekarską. :)

    Mnie, za moją pracę w mojej młodości, dano w Polsce wyrok śmierci. :)