    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zapytanie
    Date: Mon, 23 Jul 2012 08:13:08 +0200

    W dniu 2012-07-21 16:41, Jacek pisze:

    > Nie ma znaczenia związek małżeński, czy jego brak.
    > Człowiek, jako zwierzę posiada ojca i matkę, koniec, kropka, NULL.

    Otóż to - NULL w tym wypadku reprezentuje się w papierach jako N.N.

    Swoją drogą - prawników już namawiałbym na przeanalizowanie skutków
    sytuacji "ojciec nieznany" vs. "ojciec nie istnieje". Póki co człowiek
    wierzymy, że każdy człowiek ma ojca, ale nie takie rzeczy się zmieniały,
    vide egzemplarz utworu.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net