  • Data: 2012-07-23 13:23:34
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: waldi <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie dostałem się mieliście rację. Spytałem się czego zabrakło i jakie zrobiłem
    błędy.Odpisali to.

    Dzień dobry,
    W dalszej rekrutacji brani są pod uwagę kandydaci, którzy odesłali do nas
    ROZWIĄZANIA otrzymanych zestawów, a jakość rozwiązań była oceniona jako
    wystarczająca, by zaprosić na kolejny etap tj. na rozmowę. A uważne przeczytanie
    poleceń w zadaniach powinno dać Panu odpowiedź na własne pytanie. Jeżeli byłaby w
    tym trudność podpowiem:
    W ramach rozwiązań należy podesłać np. :
    - do zadania 2 - działającą aplikację. Nie wystarczy więc podesłać listę linków, z
    których zamierzał Pan czerpać wiedzę wykorzystując ją w sposób właściwy lub nie.
    Zadanie miało na celu zweryfikować umiejętność wykorzystania z wiedzy w praktyce.
    Lista linków nic nie mówi o jakości pisanego przez Pana kodu, umiejętności
    zabezpieczenia go przed atakami itp.
    - Analogicznie zad. 1 - zawiera hipotetyczną bazę, z okrojonymi warunkami, względem
    których należało przygotować rozwiązanie korzystając WYŁĄCZNIE ZE STANDARDU SQL.
    Wypracowanie zawierające spekulacje, próba zmiany/ poszerzenia warunków określonych w
    zadaniu nie jest traktowane jako rozwiązanie zadania.