  • 41. Data: 2011-05-04 11:31:04
    Temat: Re: Zapraszam na oglad kilku cz-b fotek.
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > OK, ale kolejność powinna być taka:
    >
    > prośba do autora o zgodę na wariacje z kadrem,
    > przedstawienie mu wyników,
    > prośba o zgodę na publikację i osąd ogółu.

    Autor poddaje się ocenie i to zamyka sprawę. Twoje wywody pociągają za sobą
    konieczność usunięcia wszystkich zdjęć i innych obrazków w jawny sposób
    przekręcających pierwotny wytwór (mona lisę z wąsami też)
    Myśl, a nie kłóć się o miedzę.

    > Koniecznie z wyraźnym oznaczeniem _kto_ jest autorem danego kadru,
    > bo ja w pierwszej chwili pomyślałem, że mg linkuje zdjęcia Piotra,
    > a nie swoje ćwiczenia.

    &#8222;Koniecznie z wyraźnym oznaczeniem .. bo ja&#8221;

    marek

  • 42. Data: 2011-05-04 11:34:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 04 May 2011 13:31:04 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > Autor poddaje się ocenie i to zamyka sprawę.

    Prawo autorskie chyba jednak twierdzi co innego. Ocenianie to jedno,
    przerabianie prac autora bez jego zgody to drugie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 43. Data: 2011-05-04 12:15:43
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-04 13:31, marek augustynski pisze:

> [...]
    > konieczność usunięcia wszystkich zdjęć i innych obrazków w jawny sposób
    > przekręcających pierwotny wytwór (mona lisę z wąsami też)

    To może i Ty pomyśl zanim coś napiszesz.
    Skąd wniosek o konieczności "usunięcia wszystkich zdjęć i innych
    obrazków ..."?
    Ja wspomniałem tylko o dobrych obyczajach,
    to jeszcze do niczego nikogo nie obliguje.

    A co i do czego obliguje, to napisał Ci Andrzej Libiszewski.

    JD

  • 44. Data: 2011-05-04 12:33:14
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > obrazków ..."?
    > Ja wspomniałem tylko o dobrych obyczajach,
    > to jeszcze do niczego nikogo nie obliguje.

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że dobrym obyczajem jest to lub owo? Co to
    jest dobry obyczaj?
    Dla mnie to co zrobił mg jest bardzo dobrym obyczajem (abstrahując od efektów,
    których nawet nie widziałem i samego pierwowzoru). Twój dobry obyczaj przeciw
    mojemu dobremu obyczajowi.

    > A co i do czego obliguje, to napisał Ci Andrzej Libiszewski.

    Podajcie kulturę do sądu
    Co by Andrzej nie powiedział pozostanie mu eskalowanie problemu którego nie ma.

    marek

  • 45. Data: 2011-05-04 12:42:52
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-04 14:33, marek augustynski pisze:
    > Twój dobry obyczaj przeciw
    > mojemu dobremu obyczajowi.

    EOB(icie piany)

    JD