  • 11. Data: 2011-04-30 12:09:37
    Temat: Re: Zapraszam na oglad kilku cz-b fotek.
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Co to za serwis i czemu tak (bez mojej wiedzy w dodatku) zepsul moje fotki?

    OK, usunalem...

    Odpowiedzi na pytania:

    [1] Przechowywarka plikow.
    [2] Wybacz...
    [3] Nie serwis tylko ja.
    [4] Polemizowalbym ze slowem "zepsul" ;)

    PS
    Witamy w internecie :)

  • 12. Data: 2011-04-30 13:12:57
    Od: "Piotr Sz." <p...@s...com>

    > OK, usunalem...

    To jeszcze napisz cos w tamacie "idea", bo ja prosty czlowiek jestem i widze
    tylko to co z werzchu jest. :-)

    Pozdrawiam
    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 13. Data: 2011-04-30 16:27:38
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > To jeszcze napisz cos w tamacie "idea", bo ja prosty czlowiek jestem i widze
    > tylko to co z werzchu jest. :-)

    Czemu je przerobilem?
    Przykadrowalem je do tego co bylo wedlug mnie w nich istotne.

    Np. w zdjeciu z droga najciekawsze bylo zestawienie prostych
    drewnianych pali z pokrecona linia na drodze. Po przycieciu pierwszy
    pal wychodzil z lewego naroznika prowadzac wzrok na droge. Wedlug mnie
    reszta tego kadru niczemu nie sluzy. Nie poprawia kompozycji ani nie
    zawiera ciekawych elementow.

    Co do beli siana. Jak sie przyjrzysz to z najwiekszej beli wychodza
    "linie" mniejszych beli tworzac "Y". Kadr przycialem tak zeby te
    wychodzace linie trafialy do rogow kadru. Jednak dol pozostal troche
    pusty a las za ciezki (pusta, czarna plama).

    W przpadku falochronu przyciecie zagescilo betonowe slupki. Zaczely
    sprawiac wrazenie jakby zbite do kupy oczekiwaly kolejnej, widocznej w
    gorze kadru, fali rozbijajac w tym czasie poprzednia. Ciasny kadr
    podkreslal napor fal.

    Oczywiscie krojenie kaleczy perspektywe. Takie przemyslenia trzeba
    miec na zywo i kadrowac aparatem.

  • 14. Data: 2011-04-30 16:37:33
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-30 18:27:38 +0200, mg <a...@p...onet.pl> said:

    > Oczywiscie krojenie kaleczy perspektywe. Takie przemyslenia trzeba
    > miec na zywo i kadrowac aparatem.

    I żeby to robić to trzeba robić zdjęcie, a nie kadrować cudze.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-04-30 18:58:00
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Witam.
    > Jesli kogos interesuje cz-b fotografia to zapraszam na moja strone.
    > Wystawilem 12 wybranych prac. Mam nadzieje, ze przypadna do gustu pomimo
    > niecyfrowego rodowodu i braku koloru. :-)
    > Pozdrawiam
    > Piotr Sz.

    "Dramatyczne, bardzo pięknie -
    u nas wszystko dramatyczne,
    w wielkiej skali, niebotyczne -"

    S. Wyspiański - Wesele, Akt 1

  • 16. Data: 2011-04-30 19:02:16
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 30 Kwi, 14:09, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    > [4] Polemizowalbym ze slowem "zepsul" ;)

    tereferekuku
    StaM

  • 17. Data: 2011-04-30 19:49:49
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > I zeby to robic to trzeba robic zdjecie, a nie kadrowac cudze.

    Cudze czy wlasne... jak widze ciekawy motyw to tne bo warto zobaczyc
    co wyjdzie. Taka forma nauki.
    Co mialem napisac? "Nie ladne"?

    Jak patrze na oryginalna "droge" to widze tylko lewa polowe zdjecia.

    W przypadku "falochronu" gora odpada od reszty. Bywa ze pusta gora
    daje oddech, poprawia kompozycje. Tutaj nie poprawia a rozluznienie
    jest wbrew tematowi czyli wodzie napierajacej na falochron. W samym
    temacie zawarte jest zwarcie. Kadr powinien to podkreslac. Z kolei na
    dole wzrok leci w lewo ze wzgledu na najwiekszy rozbryzg fali.

    > tereferekuku

    Nie mozna zepsuc zepsutego. Najwyzej nie udalo sie tego naprawic.

    PS
    Czasem ciecie ratuje fotke ;)
    http://tnij.com/ciecie272

  • 18. Data: 2011-04-30 22:00:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-30 21:49:49 +0200, mg <a...@p...onet.pl> said:

    > Cudze czy wlasne... jak widze ciekawy motyw to tne bo warto zobaczyc
    > co wyjdzie. Taka forma nauki.
    > Co mialem napisac? "Nie ladne"?
    Tak. Miałeś napisać. Spieprzone. Knot. Kicha.
    Mogłeś nawet uzasadnić dlaczego.

    > Jak patrze na oryginalna "droge" to widze tylko lewa polowe zdjecia.
    [...]
    > dole wzrok leci w lewo ze wzgledu na najwiekszy rozbryzg fali.

    A tak po prostu się tłumaczysz bez sensu.

    > Nie mozna zepsuc zepsutego. Najwyzej nie udalo sie tego naprawic.
    Nie można naprawić NIE SWOJEGO

    > PS
    > Czasem ciecie ratuje fotke ;)
    WŁASNĄ

  • 19. Data: 2011-04-30 22:03:43
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Czyli co, naruszyles przepisy prawa autorskiego - nieladnie a wrecz
    obrzydliwie wykorzystywac cudza prace, gdyby autor mial taka wole, to
    mialbys bardzo, bardzo cieplo :(
    Czyzby nie stac cie na pokazanie wlasnych prac?

  • 20. Data: 2011-04-30 22:42:31
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Tak. Miales napisac. Spieprzone. Knot. Kicha.
    > Mogles nawet uzasadnic dlaczego.

    Twoje fotki obgaduje?
    Nie chcesz, nie czytaj, filtruj :)

    > A tak po prostu sie tlumaczysz bez sensu.

    Dla jednego bez sensu dla innego z pozytkiem.

    > WŁASNĄ

    http://www.nicamandigma.com/wp-content/uploads/2010/
    10/caps_lock.jpeg