  • 51. Data: 2018-02-18 14:00:58
    Temat: Re: Zapie. jesteście w mniejszości.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...com.pl ...

    > Nie podoba mi się określenie "przygłup' ale Polwyk co do zasady ma
    > rację. Należy przekonać więcej ... hm, wyborców, w więcej niż jednym
    > kraju.

    Ale przekonac do czego?
    Bo ja jednak ironizowałem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 52. Data: 2018-02-18 14:00:59
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Na razie ma na przejścviu, więc skup się na tym, żeby go tam nie
    > pierdolnąć:P

    Zeby była jasnosc - to była ironia.
    Na razie jest na przejsciu i skupiam sie - ogólnie nie mam z tym kłopotu.
    Ale widuje czesto pieszych ktorzy maja kłopot z tym, zeby nie dokonywac
    "wtargniecia".
    Ale rozumiem ich i akceptuje ich zachowanie - w koncu cos jest wazniejsze
    - patrzenie gdzie sie idzie, czy wypisywanie pierdoł na facebooku.

    I dlatego tez w kazdym aucie mam kamerke zeby w razie czego nie ponosic
    odpowiedzialnosci wiekszej niz powinienem jak taki nieprzystosowany
    wyskoczy mi nagle przed auto bo tramwaj na drugim koncu skrzyzowania
    zobaczy albo dlatego ze własnie sobie przypomniał ze ma przejsc.

    Nikt nie zadba o bezpieczenstwo pieszego lepiej niz on sam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 53. Data: 2018-02-18 14:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Polwyk f...@d...pl ...

    > Do tego musisz przekonać więcej takich przygłupów,
    > bo na razie to jesteście w mniejszości.

    Mamusia nie nauczyła kulturalnej dyskusji?
    Miała coś innego, waznego na głowie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 54. Data: 2018-02-18 14:29:36
    Temat: Re: Zapie.
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    wiadomości news:XnsA88D8C8E05A1Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ale widuje czesto pieszych ktorzy maja kłopot z tym, zeby nie dokonywac
    > "wtargniecia".

    Bo debile kierowcy tak pieszych przyzwyczaili.
    Taki debil kierowca zatrzymuje sie przed przejściem chociaż za nim nikt nie
    jedzie,
    widze to bardzo często jako pieszy i jako kierowca. Pieszy stoi na chodniku,
    a debil zatrzymuje się.

    > Ale rozumiem ich i akceptuje ich zachowanie - w koncu cos jest wazniejsze
    > - patrzenie gdzie sie idzie, czy wypisywanie pierdoł na facebooku.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Jezeli uwazasz że to jest zabawne lub wesołe to takie głupoty pisz
    na innych odpowiednich grupach.

  • 55. Data: 2018-02-18 14:53:16
    Temat: Re: Zapier. Zenek, kombinuj dalej .
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak te 75 nie bedzie predkoscia kolizyjna to nic sie nie stanie. Poza tym nie ma tyle
    dziadkow profesorow. Jak by to byl talib zbierajacy zlom to zadna gazeta by o
    zdarzeniu nie napisala.

  • 56. Data: 2018-02-18 16:10:57
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jak te 75 nie bedzie predkoscia kolizyjna to nic sie nie stanie.

    A jeżeli te 75 km/h bedzie prędkością kolizyjną to czemu piszesz bzdury,
    że " szybciej też jest dobrze " ?

  • 57. Data: 2018-02-18 16:17:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Udowodnij ze 75 jest zawsze predkoscia kolizyjna.

  • 58. Data: 2018-02-18 17:55:06
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    ps.com...

    > kazde zenkowanie ze trzeba wolniej jest pozbawione sensu bo szybciej tez
    > jest dobrze.

    Zenek, udowodnij swoją głupotę, że "szybciej tez jest dobrze."
    Dziadek wchodzi na przejście, a ty zenkujesz 75 km/h.

  • 59. Data: 2018-02-18 18:27:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najpierw udowodnij ze nie jestes debile. Na razie udowadniasz ze jestes debilem.

  • 60. Data: 2018-02-18 20:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2018 o 14:00, Budzik pisze:

    > Na razie jest na przejsciu i skupiam sie - ogólnie nie mam z tym kłopotu.
    > Ale widuje czesto pieszych ktorzy maja kłopot z tym, zeby nie dokonywac
    > "wtargniecia".

    Z ciekawości - tobie "wtargiwują"? Bo mi się nie zdarza.

    Shrek