  • 41. Data: 2018-02-18 07:50:26
    Temat: Re: Zapier. Zenek, kombinuj dalej .
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:75418913-6a71-4b95-ba96-1cc0bfcba660@googlegrou
    ps.com...

    > Jak by jechal 50 to by na przejsciu byl duzo pozniej i dziadek by zdazyl
    > przejsc. Tak samo jak by jechal 75, wtedy by przejechal przez przejscie
    > zanim dziadek sie na nim znalazl. Wniosek z tego jest taki ze na zdarzenia
    > losowe nie ma sie wplywu i kazde pierdolenie ze trzeba wolniej jest
    > pozbawione sensu bo szybciej tez jest dobrze.

    Zenek, kombinuj dalej : następny samochód zbliża sie do przejścia 75 km/h
    i następny dziadek wchodzi na przejście.

  • 42. Data: 2018-02-18 08:20:11
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-02-2018 o 01:51, PlaMa pisze:

    > Tylko, skoro według sądu dałby radę zahamować gdyby jechał 50 km/h, to
    > daje nam co najmniej 20m do ofiary gdy zaczął hamować.

    No właśnie.
    Tyle co nic.

    >Ciężko tu mówić o
    > wejściu pod koła.

    Wręcz przeciwnie - ciężko mówić o czymś innym niż wtargnięciu.

  • 43. Data: 2018-02-18 09:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Na tym polega ustępowanie pierwszeństwa.

    To ustalmy tak prawo - pieszy ma pierwszenstwo zawsze i wszedzie, moze
    wbiegac na droge, jak tylko jest w odległosci 100m etrów od drogi to ruch
    staje bo przeciez moze go najsc ochota pobiegac etc.
    Pieknie bedzie ruch wygladał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 44. Data: 2018-02-18 09:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Ciężko tu mówić o
    > wejściu pod koła.

    Cóż, jak widac kazdy ma jakies inne podejscie do tego tematu.
    Nie wyobrazam sobie ot tak wejsc na jezdnie kiedy 20 metrow ode mnie
    jedzie samochód i nie mam z nim kontaktu wzrokowego potwierdzajacego ze
    mnie widzi, ze hamuje i w ogole ze przejscie bedzie bezpieczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 45. Data: 2018-02-18 09:56:55
    Temat: Re: Zapie. jesteście w mniejszości.
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    wiadomości news:XnsA88D56EA6341Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > To ustalmy tak prawo - pieszy ma pierwszenstwo zawsze i wszedzie,
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Do tego musisz przekonać więcej takich przygłupów,
    bo na razie to jesteście w mniejszości.

  • 46. Data: 2018-02-18 11:36:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-18 o 09:56, Polwyk pisze:
> [...]
    ..

    > Do tego musisz przekonać więcej takich przygłupów,

    To nic by nie dało, bo wiąże nas konwencja wiedeńska.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2018-02-18 12:11:21
    Od: "Polwyk" <f...@d...pl>

    ..

    > To nic by nie dało, bo wiąże nas konwencja wiedeńska.
    >
    > Liwiusz

    Konwencja Wiedeńska nie jest nadana przez boga
    i nie jest zapisana na wieki wieków amen.
    To co nadane przez boga, to jest zmieniane przez właścicieli
    boga.

  • 48. Data: 2018-02-18 12:12:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2018 o 09:00, Budzik pisze:

    > To ustalmy tak prawo - pieszy ma pierwszenstwo zawsze i wszedzie,

    Na razie ma na przejścviu, więc skup się na tym, żeby go tam nie
    pierdolnąć:P

    Shrek

  • 49. Data: 2018-02-18 12:23:50
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 18.02.2018 o 11:36 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    ..

    > To nic by nie dało, bo wiąże nas konwencja wiedeńska.

    Nie podoba mi się określenie "przygłup' ale Polwyk co do zasady ma rację.
    Należy przekonać więcej ... hm, wyborców, w więcej niż jednym kraju.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2018-02-18 12:34:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2018 o 12:23, Kubuś Puchatek pisze:

    > Nie podoba mi się określenie "przygłup' ale Polwyk co do zasady ma rację.
    > Należy przekonać więcej ... hm, wyborców, w więcej niż jednym kraju.

    NIe jestem przekonany, ale moje wewnętrzne przekonanie mi mówi, że raz
    ratyfikowanych konwencji się nie głosuje;)

    W praktyce możemy chyba co najwyżej wypowiedzieć umowę, ale skończy się
    to zapewne tym że wprowadzą ją po prostu jako część prawa unijnego i
    wyjdzie na to samo, no może poza tym, że znów sobie pogorszymy stosunki
    w UE i wizerunek.

    BTW - w sumie to się pewnie tak kiedyś skończy, że powstanie europejski
    PoRD. Mam nadzieję, że przy okazji się dopuszczalny poziom alko zmieni i
    bedzie można spokojnie piwo do obiadu wypić jak biały człowiek.

    Shrek