eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapalanie z korby
    Date: Thu, 16 Feb 2017 14:08:15 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <o8487u$86g$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <M...@n...neostrada.pl>
    <194gw6m257awi.17eqw5xzptjt1$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <vuh50kv0hgi8.1s0g6x1xvp2uy$.dlg@40tude.net>
    <o7um89$1nc$1@usenet.news.interia.pl> <o7uofs$cc5$1@node2.news.atman.pl>
    <58a2e905$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7ut44$e7f$1@node1.news.atman.pl> <o7vgd4$2nq$1@node1.news.atman.pl>
    <o7viqc$5aj$1@node1.news.atman.pl> <o7vj4l$74v$1@node2.news.atman.pl>
    <o81fu6$2os$1@node1.news.atman.pl>
    <58a45eab$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <o81po8$c7s$2@node2.news.atman.pl>
    <58a473cf$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    <o82d4q$1mq$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1487250495 8400 83.15.205.22 (16 Feb 2017 13:08:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Feb 2017 13:08:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.7.1
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600014
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-15 o 21:32, Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie wiem czy z zaplonem zarowym sa tlokowe silniki do statkow. Z reguly to dizle
    dwusuwy. Poza tym chyba sa i dizle chyba bezsuwy bo kola zamachowego nie maja. Rozne
    takie kafary z napedem spalinowym to tez dizle. Ciezar w rurze robi za tlok. Podnosza
    na bloku do gory i spuszczaja w dol. Jak jest na dole to zanim walnie w w dno tloka
    to wali w wtryskiwacz ktory jest jednoczesnie pompa. I zaczyna pracowac sam.
    >

    Gwoli ścisłości dodam, że jeszcze były silniki 3-suwowe (brak sprężania)
    oraz różnego rodzaju dwutłokowe, które mogły się obywać bez koła
    zamachowego - w rozumieniu "przedwojennym", czyli takiego o ciężarze
    połowy silnika ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: