  • Data: 2010-05-31 18:57:31
    Temat: Re: Zamrozenie ostrosci
    Od: Baranek <b...@h...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:50:53 +0200, romek76 napisał(a):

    > Many many many.
    >
    > Jeden z najwiekszych obrazow kina swiatowego KABARET, onbazajacy to, co
    > najgorsze na swiecie. CVhciwosc, nazizm.
    >
    > To plac.
    >
    > Sam se plac!
    >
    > Chamstwo.

    Brawo!

    Poza oburzonego na chciwość miałaby odrobinę sensu, gdybyś ją Waćpan we
    właściwych okolicznościach zaprezentował. Powoływanie się na "Kabaret"
    pachniałoby erudycją, gdybyś Waćpan nie miał problemów ze znaczeniami słowa
    "nabyć", czy też rozszyfrowaniem dość typowego dla grup dyskusyjnych
    skrótu.

    Z drugiej strony martwi mnie, że nie widzę żadnych pozytywów tej wymiany
    zdań. Nie widzę u Waćpana śladów samokrytycyzmu, czyli szansy zmiany na
    lepsze. A chyba nawet najbardziej tolerancyjne życzliwe dusze na tej grupie
    chyba już nie potrzebują dowodów, że nie mają do czynienia z początkującym
    adeptem żądnym wiedzy (bratnią duszą wartą wsparcia), lecz z dorosłym o
    mentalności 4-letniego dziecka, który beztrosko męczy otoczenie 1000 pytań
    "A dlaczegoooo?" i nie przykłada żadnej wartości do jego wysiłków.

    Powodzenia w walce z chamstwem

    Baranek