  • 31. Data: 2012-04-27 08:47:20
    Temat: Re: Zamieszczanie zdjęć na Facebook'u
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-25 09:40, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Modemem chyba. A może nawet rooterem.

    Nie rzucim ziemi skąt nash root.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2012-04-27 09:07:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 08:47, Magic pisze:

    > Nie rzucim ziemi skąt nash root.

    kupse slownik ortogrphichny!
    pisze sie 'skont'.

    pozdr
    newrom na slodko
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 33. Data: 2012-04-27 11:25:27
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Kwi, 09:07, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > --
    > RD07 -http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.htm
    > Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

    Nie znasz się- z kont!!!

    Tomek

  • 34. Data: 2012-04-27 11:47:46
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 27 Apr 2012 08:47:20 +0200, Magic <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Nie rzucim ziemi skąt nash root.

    There's no place like 127.0.0.1? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 35. Data: 2012-04-27 11:52:19
    Temat: Re: Zamieszczanie zdjęć na Facebook'u [OT]
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-04-27 09:07:24 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

    A to ci dożywocie :-P
    Już poszła do ludzi, czy tylko zapomniałeś zapłacić za ogłoszenie?

    de Fresz

  • 36. Data: 2012-04-27 11:55:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 11:52 AM, de Fresz wrote:

    > A to ci dożywocie :-P
    > Już poszła do ludzi, czy tylko zapomniałeś zapłacić za ogłoszenie?

    A skąd wiesz, że to nie było dożywocie? Może zwłoki sprzedawał? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-04-27 13:12:55
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 11:52, de Fresz pisze:

    > A to ci dożywocie :-P

    Moja wina ze mi sie baba rozwydrzyla i nie chce jezdzic jako pasazer, a
    do jazdy solo afryka mi nie potrzebna. Zreszta, motocykle to przezytek.

    > Już poszła do ludzi, czy tylko zapomniałeś zapłacić za ogłoszenie?

    Nie poszla, pewnie bedzie trzeba podkrecic licznik i wystawic 'przebieg
    30tys km' ;)

    pozdr
    newrom
    --
    http://allegro.pl/honda-xrv-750-africa-twin-kufry-cz
    esci-itd-i2289317903.html

  • 38. Data: 2012-04-27 13:33:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Zreszta, motocykle to przezytek.

    skuter panie to jest to!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 39. Data: 2012-04-27 13:35:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > skuter panie to jest to!

    tak jak pisalem, kosiarke do traw w plastikowej obudowie Animil bedzie
    miec :P

    pozdr
    newrom

  • 40. Data: 2012-04-27 13:42:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 01:35 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > tak jak pisalem, kosiarke do traw w plastikowej obudowie Animil bedzie
    > miec :P

    Najszczersze wyrazy współczucia. Znam takiego jednego, odkąd ma skuter
    i ajfona nie da się z nim rozmawiać normalnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200