  • 1. Data: 2012-04-24 00:06:36
    Temat: Kurtka protect wear
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Mam skórzana kurtkę, która "leży" idealnie i jest b. wygodna, ale cholernie
    ciężka i czasami za ciepła, dlatego rozglądam się też za czymś lżejszym.
    Mam możliwość kupienia kurtki - nowa, ale bez ochraniaczy (kieszonki są;-),
    w atrakcyjnej cenie (100 zł). (gość przywiózł z Niemiec, ale jest na niego
    za mała). Po dokupieniu ochraniaczy na allegro i tak wyjdzie mniej niż nowa
    z transportem.

    http://www.protectwear.de/product_info.php?info=p90_
    motorradjacke-101.html

    Czy ktoś z Was miał kontakt z tą marką i może polecić lub ewentualnie
    odradzić? Ewentualnie doradzić coś lepszego (powiedzmy do 300 zł.) A może
    szkoda "bawić się" w coś takiego i od razu szukać czegoś z wyższej półki?
    Kurtka wygląda solidnie (oczywiście mniej solidnie niż skóra), jest dobrze
    uszyta i wygodna. Ale nigdy nie jeździłem w kordurze i nie wiem, czy nie
    skończy się to, nawet po niewielkim szlifie, wyciąganiem z przypalonej skóry
    włókien materiału ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-06-27 13:19:10
    Temat: Re: Kurtka protect wear
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 00:06, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > dobrze uszyta i wygodna. Ale nigdy nie jeździłem w kordurze i nie wiem,
    > czy nie skończy się to, nawet po niewielkim szlifie, wyciąganiem z

    Powiem tak - jezdzilem i w szmacie i w skorze i .... szmata poszla na
    allegro. Czlek sie poci straszliwie (przynajmniej ja tak mialem).

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-06-27 14:22:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Mikolaj Jopczynski napisał(a):
    > Powiem tak

    No i jednak! Mamy nowego preclowego eksperta!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-06-27 14:31:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > No i jednak! Mamy nowego preclowego eksperta!

    Od kiedy wyrazenie swojej opini, podpada pod bycie jak to piszesz
    "ekspertem"?

  • 5. Data: 2012-06-27 14:46:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-27 14:31, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Od kiedy wyrazenie swojej opini, podpada pod bycie jak to piszesz
    > "ekspertem"?

    Jemu zapewne chodziło o to, że prawidłowo użyłeś słowa "przynajmniej".
    Większość dzisiaj pisze "bynajmniej" więc od razu dostałeś 20 pkt do
    "wszechwiedzy ogólnej".

  • 6. Data: 2012-06-27 15:00:19
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-27 14:46, Marcin N pisze:

    > Jemu zapewne chodziło o to, że prawidłowo użyłeś słowa "przynajmniej".
    > Większość dzisiaj pisze "bynajmniej" więc od razu dostałeś 20 pkt do
    > "wszechwiedzy ogólnej".

    Myslalem, ze do zajebistosci ....:D