  • 1. Data: 2012-04-24 11:35:40
    Temat: Nowodwór w ... Białej Podlaskiej :)
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    Ekipa z Nowodworu zorganizowała nowy tor na lotnisku wojskowym w Białej
    Podlaskiej.
    Pierwsza sesja już 29. kwietnia.

    Cena 250 zł za cały dzień.
    60 zł za jedną sesję 25 min.

    http://www.nowodwor.pl.tl/
    http://www.facebook.com/events/375879315787397/

    Asfalcik podobno dobry, w pobliżu tani hotel.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 2. Data: 2012-04-26 13:44:49
    Temat: Re: Nowodwór w ... Białej Podlaskiej :)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Kwi, 11:35, duddits <p...@N...gomoto.tv> wrote:
    > Ekipa z Nowodworu zorganizowała nowy tor na lotnisku wojskowym w Białej
    > Podlaskiej.
    Podoba mi sie odmiana owej Bialej Podlaskiej na stronie glownej.

    ZAPRASZAMY NA NOWY TOR SUPERBIKE W BIAŁEJ PODLASCE

    :)
    --
    amos

  • 3. Data: 2012-04-27 08:22:58
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > ZAPRASZAMY NA NOWY TOR SUPERBIKE W BIAŁEJ PODLASCE

    ...KIEJ, wasza mać!

    Coś wyjątkowo niedorozwinięty marketing macie. Przed każdą imprezą
    organizowaną przez chociażby SSS (m.in. wyścigi na 1/4 mili) całe miasto aż
    huczy kilka tygodni wcześniej, a tu? Nic. Zero informacji w mediach
    lokalnych. Musi się strasznie ciekawa impreza szykować... Chyba, że przez
    pół Polski tłuczecie się z kilkunastoma znajomymi, by pojeździć tylko we
    wspólnym gronie na wynajętym lotnisku.

    Jeżeli mylę się, to być może jeden z tych serwisów: biala24, dziennik
    wschodni, e-wspólnota czy radiobiper może da radę rozdmuchać trochę żaru do
    niedzieli.

    --
    ARO
    transalp

  • 4. Data: 2012-04-27 08:44:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 08:22 AM, ARO wrote:

> [...]
    > pół Polski tłuczecie się z kilkunastoma znajomymi, by pojeździć tylko we

    Ci co mają znać imprezę to znają z poprzednich edycji pod Rykami a tam już
    sporo wiary jeździło.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-04-27 09:18:14
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-27 08:44, AZ pisze:

    > Ci co mają znać imprezę to znają z poprzednich edycji pod Rykami a tam już
    > sporo wiary jeździło.

    Ale jemu chodzilo o lokalesow - czyt. gapiow ktorzy mieli by przyjsci i
    popatrzec jak ludzie jak te chomiki w kolko.... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2012-04-27 09:24:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 09:18 AM, Norbi wrote:

    > Ale jemu chodzilo o lokalesow - czyt. gapiow ktorzy mieli by przyjsci i
    > popatrzec jak ludzie jak te chomiki w kolko.... :)

    Lokalesów w ogóle nie powinni wpuszczać, to nie zawody tylko treningi
    a ja siem tremuję! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-04-27 11:26:21
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-27 09:24, AZ pisze:

    > Lokalesów w ogóle nie powinni wpuszczać, to nie zawody tylko treningi
    > a ja siem tremuję! ;-)

    Luzik - lepsi lokalesi niz precle ktorzy tylko komentowali by pozycje... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2012-04-27 11:28:14
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Kwi, 09:24, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Lokalesów w ogóle nie powinni wpuszczać, to nie zawody tylko treningi
    > a ja siem tremuję! ;-)

    Się nie dziwię,później pół jutuba jak się twój autobus huśta:-)

    Tomek

  • 9. Data: 2012-04-27 11:34:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 11:26 AM, Norbi wrote:

    > Luzik - lepsi lokalesi niz precle ktorzy tylko komentowali by pozycje... :)

    No, bo precle to komentują zdjęcia z za klawiatury ;-)

    Marcin N, to kiedy wpadasz do Lublina/Białej Podlaskiej/Ułęży?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-27 11:46:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/27/2012 11:28 AM, Monster wrote:

    > Się nie dziwię,później pół jutuba jak się twój autobus huśta:-)

    Przynajmniej się nie śmieją, że mam wahacz urwany ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200