  • 11. Data: 2012-04-25 09:05:36
    Temat: Re: Zamieszczanie zdjęć na Facebook'u
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-25 08:37, Arni pisze:

    > czyli cały internet juz wie co to za jedni ;)

    Ojciec Dyrektor też tak miał jak się w gogla wpisało "siedlisko szatana"
    wyskakiwał jego adres:-P
    He he, na Ściągacz.pl też reaguje:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2012-04-25 09:14:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > chyba modsem

    Chyba modsi to som w mogilanach.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 13. Data: 2012-04-25 09:40:25
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 25.04.2012 08:30, AZ pisze:

    > Spoko, napisz do newroma, on jest modem to zamknie.

    Modemem chyba. A może nawet rooterem.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    You can run--but you'll only die tired.

  • 14. Data: 2012-04-25 10:18:20
    Temat: Re: Zamieszczanie zdj?ae na Facebook'u
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.04.2012 FrycuAprilia <bartekforenc@_NOSPAM_wp.pl> napisał/a:
    > Witam!
    > Mam takie pytanko. Co muszę zrobić, żeby na facebook'u na profilu
    > Scigacz.pl zawidniało moje zdjęcie?
    > Jednym słowem chciałbym, żeby moje zdjęcie znalazło się tutaj -->
    > https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015137106
    7145363.824285.185480630362&type=3
    > Z góry dziękuję za pomoc :D

    Myślę że najwyższy czas to dodać do grupowego FAQu, znaczy jak
    dodawać foty do tego forum.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2012-04-25 10:23:03
    Temat: Re: Zamieszczanie zdj?? na Facebook'u
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 25 Apr 2012 08:18:20 +0000 (UTC) kakmar <k...@g...com>
    napisał:

    >Myślę że najwyższy czas to dodać do grupowego FAQu, znaczy jak
    >dodawać foty do tego forum.

    No właśnie, base64 czy uuencode? A może Intel hex? ;-))

  • 16. Data: 2012-04-25 10:25:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 25.04.2012 10:23, __Maciek wrote:

    > No właśnie, base64 czy uuencode? A może Intel hex? ;-))

    asci art

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 17. Data: 2012-04-25 10:40:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/25/2012 10:18 AM, kakmar wrote:

    > Myślę że najwyższy czas to dodać do grupowego FAQu, znaczy jak
    > dodawać foty do tego forum.

    Chciałeś powiedzieć forumowego FAQ.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-04-25 10:59:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:jn871c$r95$1@mx1.internetia.pl...

    > chyba modsem

    I ten Twój rockers go bije?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 19. Data: 2012-04-25 11:03:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 10:59, Jasio pisze:

    > I ten Twój rockers go bije?

    Amil odkad został bauerem sika na cofirejsery, teraz go jaraja kosiarki
    do trawy (w obudowie skuterowej ;>).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 20. Data: 2012-04-25 11:22:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Amil odkad został bauerem sika na cofirejsery, teraz go jaraja kosiarki
    > do trawy (w obudowie skuterowej ;>).

    pomowienia i zle jezyki zazdrosnych precli motonitow

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead