  • 21. Data: 2012-04-25 11:50:01
    Temat: Re: Zamieszczanie zdj?ae na Facebook'u
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 10:18, kakmar pisze:

    > Myślę że najwyższy czas to dodać do grupowego FAQu, znaczy jak
    > dodawać foty do tego forum.

    Ja bym oddał głos na cancelbota do wszystkiego co pochodzi z "sikacza" ;->

  • 22. Data: 2012-04-25 11:56:20
    Temat: Re: Zamieszczanie zdjęć na Facebook'u
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 25 Kwi, 08:25, "Drzewo" <d...@w...pl> wrote:
    > Przeciez pisze jak byk
    >
    > "W albumie tym będziemy zamieszczać Wasze zdjęcia oraz Waszych motocykli.
    > Zdjęcia możecie wysyłać na adres f...@s...pl. Pamietajcie, aby
    > opisać foty! "
    >
    > --
    Można wysłać im nasze foty z opisem że ich nie lubimy,ew foto
    Amila,ciekawe czy zamieszcza?

    Aa,ciągle działa u nich złote pióro,może pozmieniać nicki i od razu na
    stronie u nich będzie że są do dupy:-P
    Ale to robota dla miszczów pióra, czyli AZ i Kuczu do roboty.

    Tomek

  • 23. Data: 2012-04-25 12:07:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > a kto go zamknął? Może Ty??
    > ja mam ochotę sobie jeszcze trochę w nim potrollowac i nikt mi nie
    > zabroni, o!

    W końcu dostaniesz bana na ścigacz.pl i będziesz się miał z pyszna. O!

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 24. Data: 2012-04-25 12:13:31
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 25.04.2012 11:50, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja bym oddał głos na cancelbota do wszystkiego co pochodzi z "sikacza" ;->

    Ten pomysł juz był rozważany, ma nawet szanse powodzenia. brakuje tylko
    troche wsparcia... powiedzmy fachowego :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 25. Data: 2012-04-25 12:27:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 12:13, Arni pisze:

    > Ten pomysł juz był rozważany, ma nawet szanse powodzenia. brakuje tylko
    > troche wsparcia... powiedzmy fachowego :)

    Jest dodatkowy problem - niektóre serwery usenetowe olewają cancele.

  • 26. Data: 2012-04-25 12:28:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > ew foto
    > Amila,ciekawe czy zamieszcza?

    Przeciez ja nie istnieje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2012-04-25 12:29:12
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 25.04.2012 12:27, Andrzej Lawa wrote:

    > Jest dodatkowy problem - niektóre serwery usenetowe olewają cancele.

    wystarczy korzystac z tych, co nie olewają :)

  • 28. Data: 2012-04-25 12:33:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/25/2012 12:28 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Przeciez ja nie istnieje.

    Nawet na fejsbuku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-04-25 18:09:18
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Drzewo" <d...@w...pl> wrote:

    >Przeciez pisze jak byk

    o pardon, bykom-stop
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 30. Data: 2012-04-26 00:46:11
    Temat: Re: Zamieszczanie zdj?? na Facebook'u
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.04.2012 Arni <a...@n...spam.pl> napisał/a:

    > asci art

    Obaj się nie znacie, coś mi kołatało i wpisałem w google X-face,
    oczywiście G, zgupło, ale Wikipedia nadąża za najnowszymi trendami
    i niniejszym podaję procedurę:
    wgrywamy zdjęcie w jednym z formatów: GIF, PNG, JPEG, TIFF, na
    stronę http://www.dairiki.org/xface/xface.php, następnie podany
    kod wklejamy do nagłówków. U mnie w slrn'nie jest to banalne,
    userów innych czytników uprasza się o uzupełnienie opisu,
    a moderatora o podklejenie/przeklejenie, czy tak mu tam, tematu.

    A i oczywiście przykładowy kod:
    #@0>Y{^Uyz:K(gvWN[O
    t[7L#KB"7v5iX^8XOxgctU{naN5usiobXQtgsux%!%:'0r.KyJp7
    0SaKV*1A$#vB@9ZWwOA\}+yU

    Z pewnych względów nie wklejam tego we własne nagłówki, ale udzielam
    wszystkim chętnym licencji na użycie we własnych.
    Więc jeśli masz problem z dodaniem obrazka do tego forum, po prosu
    wklej to co powyżej gdziekolwiek poniżej linii z trudnym słowem

    kakmaratgmaildotcom