    From: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zamienniki dla 580Ex
    Date: Fri, 15 Oct 2010 11:33:30 +0100

    W dniu 2010-10-15 11:11, de Fresz pisze:

    > Kobieca intuicja podpowiada mi, że z Twoim egzemplarzem Metza może być
    > coś nie tak. Konsultowałeś się z serwisem? Albo zasilasz go z wyjątkowo
    > badziewnych akumulatorów.

    Moja męska intuicja podpowiadała mi że dostanę taką odpowiedź.
    Wystarczy poczytać m.in. Cannon Board żeby znaleźć posty o tym że nie
    jest to jednostkowe zachowanie tego flesza.
    Co do testowania zachowania lampy, zrobiłem wszystko by sobie udowodnić
    że nie mam racji... zmieniałem aparaty, baterie, poszedłem do sklepu po
    drugiego Metz-a i testowałem na miejscu, to samo.
    Problem polega na tym że musisz chwilę spędzić z tym fleszem żeby zacząć
    dostrzegać że coś jest nie tak. Przynajmniej mnie to tyle zajęło.
    Jeżeli ktoś uważa że jego Metz 58-AF1 tak nie robi, to chętnie się
    spotkam żeby to sprawdzić (niestety jestem w Szkocji).
    Z fotografią mam tyle wspólnego że czasem sobie pstryknę fotkę... nie
    jest to sposób mojego zarobkowania i niczym nie wykracza poza amatorskie
    hobby. Przyzwyczaiłem się do takiego nie innego zachowania tej lampy i
    tyle. Jakkolwiek w przyszłości, nikt mnie nie namówi na Metz-a bez
    poważnego sprawdzenia przed zakupem.

    --
    Pozdrawiam Miłosz.