  • Data: 2010-10-15 11:24:29
    Temat: Re: Zamienniki dla 580Ex
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-15 12:33:30 +0200, Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl> said:

    > Moja męska intuicja podpowiadała mi że dostanę taką odpowiedź.
    > Wystarczy poczytać m.in. Cannon Board żeby znaleźć posty o tym że nie
    > jest to jednostkowe zachowanie tego flesza.

    To ciekawe, bo jak robiłem niedawno risercz w poszukiwaniu lampy, to
    Nikonowcy się na takie przypadłości nie skarżyli. Aż trudno mi
    uwierzyć, że takie jaja występują w zależności od dedykacji, ale szybki
    rzut oka w Gugla potwierdza, że u Canona zdarzają się takie cuda.
    Najśmieszniejsze jest to, że miałem Metza do analogowego Canona (40mz3)
    i działał jak złoto, w niczym nie ustępując Canonowskiej, a w wielu
    kwestiach ją przewyższał.

    de Fresz