  • Data: 2009-06-25 11:45:38
    Temat: Re: Zamiennik BP-511
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kreglicki wrote:

    > Są dwie szkoły:
    > - kupować tanie i badziewne zamienniki - tak ok. 20-30zl - licząc że
    > się trafi przyzwoity egzemplarz, a jak się zdupcy to mała strata
    > - kupować droższe i "markowe" zamienniki (jakkolwiek dziwnie by to nie
    > brzmiało :)), zazwyczaj równie trwałe jak oryginalne baterie Canona
    >
    > Ja wybrałem to drugie, kupiłem zamiennik Hahnela, od 3 lat żadnych
    > problemów, równie dobry jak oryginał.

    Trzeci wariant:

    Kupic w batimexie na firmowych ogniwach, troche drozej niz badziew z allego
    ale dziala jak oryginalna:

    http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=170&wfraza=
    bp-511&wfrazat=bp-511&menu=99&menu2=100
    http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=1700&wfraza
    =bp-511&wfrazat=bp-511&menu=99&menu2=100

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj