  • 11. Data: 2010-03-15 19:11:06
    Temat: Re: Zamiast kwiatkow i widoczkow...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-15 14:53:32 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Oni tam niby mazali, ale poprzednie klatki zamalowywali na biało. W
    > sumie to są pożyteczni.

    No bez zamalowywania poprzednich klatek, nici z tego by wyszły.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-03-15 20:32:03
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 15:42, Marek Dyjor pisze:

    > jakie zdrowe jakieś dziwne...

    Jaki zbieg okoliczności. Przed chwilą oglądałem album pana Sempe i była
    tam przedstawiona bardzo adekwatna sytuacja. Zapraszam do zapoznania się
    ze skanem:
    http://img691.imageshack.us/img691/4795/sempe.jpg

    Pozdrawiam,
    Bartosz.