  • Data: 2011-05-20 06:53:01
    Temat: Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-05-20, o godz. 07:02:16
    "Agent" <w...@o...ue> napisał(a):

    > Netbook nie ma napędu optycznego. Poza tym mam wrażenie że w ten

    Użyj Unetbootin do di wykonania bootwalnego pendrive/karty pamięci z
    obrazu ISO. Obsługa banalna: wskazujesz obraz płytki, docelowe
    urządzenie, chwilę czekasz i masz.

    > sposób usunę dane z dysku nr 2 na partycji 3 (300 GB) a wolałbym aby
    > tam pozostały.

    Na dysku docelowym masz jakieś dane? Inne niż na źródłowym. Jeśli tak
    to po prostu wrzuć je na chwilę na jakiś inny nośnik. Unikniesz po
    prostu dłubania i eksperymentowania z układem przenoszonych partycji.

    Zdrówko