  • Data: 2011-05-20 10:21:39
    Temat: Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dedektyf" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ir59h6$ojv$1@inews.gazeta.pl...

    > Co ci skasuje dane ? włożenie dysku do lapka czy skopiowanie całej
    > zawartości na nowy dysk ? Bo nie bardzo rozumiem

    To może zapytam inaczej. Co dokładnie otrzymam robiąc kopię z dysku 160 GB z
    partycjami:
    1) Partycja recovery ok 4,8 GB z czego 3.2 GB zajęte
    2) Partycja C z systemem XP ok 40 GB
    3) Partycja D z danymi - pozostałe z 160 GB dysku

    na dysk 500 GB z danymi? Bo ja mam wrażenie że dane z dysku 500 GB się
    skasują. Mam rację? Dlatego kombinuję z kopiowaniem partycji a nie całego
    dysku.