  • Data: 2010-03-30 08:18:01
    Temat: Re: Zamiana D80 na D90
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Z tym że nikt nie wie jakie gatunki uprawiasz (chcesz spróbować).
    > Ptaszki, dynamiczny reportaż między ludźmi, sport. Jeśli nie używasz (bo
    > szklarnia jakas jest) odpowiedz sam sobie 'dlaczego' ...
    >
    > Na oko to w zestawie nie ma jasnego zooma standardowego.

    Hmm, ostatnio podróżowałem przez tydzień po Bliskim Wschodzie (Syria) i
    robiłem fotki głównie kitem 18-55 i trochę 75-300, z tym, że nie jestem
    zadowolony z efektów, szczególnie z tego większego zooma, jest zbyt
    ciemny, wolny i przydałby się mu VR. Kit 18-55 też za jasny nie jest,
    ale już coś więcej dało się zrobić. A co do tego co fociłem, to tak jak
    zwykle przy takich wyjazdach, trochę zabytków, trochę scenek z ludźmi,
    nic nadzwyczajnego. Myślę, że przydał by mi się jakiś jasny krótki zoom,
    i drugi tele. Ale co wybrać? Co nie jest aż tak drogie jak np. 12-24/2,8
    Nikkora a przynajmniej choć trochę zbliżone jakością? A z tele?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz