  • 1. Data: 2015-04-07 20:11:22
    Temat: Zamek RFID na 30 wyjść
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Na ebayu pełno tanich konstrukcji typu zamek z pastylkami RFID, ale
    obsługujących jedno wyjście, np:
    http://www.ebay.com/itm/500-User-Door-Lock-Access-Co
    ntrol-System-Security-RFID-Proximity-Entry-10-Keys-/
    141353544767?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20e953ec
    3f

    A widział ktoś coś podobnego ale potrafiącego obsłużyć 30 wyjść?
    Chodzi o przypisanie jednej pastylki do jednego wyjścia, drugiej do
    drugiego, itd.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-04-08 01:25:43
    Temat: Re: Zamek RFID na 30 wyjść
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A widział ktoś coś podobnego ale potrafiącego obsłużyć 30 wyjść?

    Widzial i nawet instalowal. Sa takie systemy do sterowania wind i
    podobne do szafek na basenie. Zwykle pojedyncze az 30 wyjsc nie maja,
    ale da sie je laczyc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-04-08 07:14:38
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 01:25, Pawel O'Pajak pisze:

    > Powitanko,

    > Widzial i nawet instalowal. Sa takie systemy do sterowania wind i
    > podobne do szafek na basenie. Zwykle pojedyncze az 30 wyjsc nie maja,
    > ale da sie je laczyc.

    Czy mógłbyś wspomóc linkiem do takich systemów do szafek?

    Irokez

  • 4. Data: 2015-04-08 12:28:13
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy mógłbyś wspomóc linkiem do takich systemów do szafek?

    Musisz szukac "RFID szafki basenowe". Na 32 znalazlem np. to:
    http://plywalnieibaseny.pl/sterownik-szafkowy-firmy-
    base-system/
    ale jak zwykle u polskich producentow cena jest wielka tajemnica.
    Szafki basenowe zwykle maja 1 klucz do 1 szafki. Windy moga miec wiele
    kluczy na to samo pietro. Czasy kiedy to instalowalem, to byly
    urzadzenia na EPROMach, choc juz wtedy przestarzalych.
    Takie cos to bylo mniej wiecej:
    http://www.synel.co.uk/access-control/access-lift/

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2015-04-08 12:34:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A widział ktoś coś podobnego ale potrafiącego obsłużyć 30 wyjść?
    > Chodzi o przypisanie jednej pastylki do jednego wyjścia, drugiej do

    Czyli jeden czytnik, ale sterujący 30 wyjściami?
    Podejrzewam, że kontroler Kantech dałoby się wyposażyć w ekspander wyjść i
    skonfigurować tak jak chcesz.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-04-08 14:23:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > A widział ktoś coś podobnego ale potrafiącego obsłużyć 30 wyjść?
    > Chodzi o przypisanie jednej pastylki do jednego wyjścia, drugiej do

    Teraz patrzę, że w systemie Roger też możesz wysterować 32 wyjścia z jednego
    czytnika. Moduły rozszerzeń XM-8DR.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-04-08 21:41:25
    Od: dolczak <d...@w...pl>

    W dniu 2015-04-07 o 20:11, Irokez pisze:
> [...]
    > drugiego, itd.
    >
    > Pozdrawiam.
    >Cześć, zrobiłem coś podobnego do windy na St7. Zaprogramowana pastylka
    Dallas na każdym piętrze przywołuje windę na dane piętro po przytknięciu
    do czytnika (zamiast wyłącznika monostabilnego.

  • 8. Data: 2015-04-08 22:00:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 14:23, yabba pisze:
> [...]
    >>

    > Teraz patrzę, że w systemie Roger też możesz wysterować 32 wyjścia z
    > jednego czytnika. Moduły rozszerzeń XM-8DR.

    Dzięki, to jest to.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez