  • 1. Data: 2015-04-08 00:05:10
    Temat: Wymiana akumulatora w Navroad Vivo
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jakoś nigdzie na Sieci nie mogę znaleźć żadnych informacji, a nie lubię
    robić bez przygotowania.

    Padł mi już akumulator w Navroad Vivo ST.
    Czy ktoś go już otwierał?
    Oczywiście urządzenie, nie bateryjkę :)

    Jest tylko jeden wkręt w rogu urządzenia, a boję się mocniej podważyć,
    gdyż dookoła na pozostałych bokach są anteny, gniazda, klawisze...

    --
    Pozdrawiam.

    Adam